vrijdag 19 september 2014

Andermans veren maar weer eens!

Gistermorgen ben ik op de koffie geweest bij Corry en haar man en toen ik daar kwam kon ik meteen een paar schitterende nieuwe quilts bewonderen! Over een stoel hing haar laatste creatie:


De kleuren zijn het net niet helemaal, maar het is echt weer een geweldig mooi exemplaar! Op het rek ernaast hingen ook nog wat affo's:


De onderste met de kindertjes gaat waarschijnlijk naar de droomdekentjes, maar dan om gebruikt te worden als wandkleed, hij is niet echt geschikt om je lekker in te rollen als kind.
Toen ik weg ging heb ik nog snel even de quilt gefotografeerd die bij haar voordeur hangt, dat is het fijne als je in een appartement woont, je kunt voor de deur ook nog wat kwijt:


Ik kon mij deze namelijk ook niet meer herinneren en ook al komen de kleuren niet zo mooi uit (heb met mijn mobieltje de foto's genomen) ook dit is weer een prachtige creatie van haar!

Verder kwam er die dag niets van handwerken, ik kreeg druppels in mijn ogen en die waren pas 's avonds helemaal uitgewerkt, maar de dokter was erg tevreden alles zag er prima uit, over zes weken weer terug voor controle.
Vandaag weer gezellig aan de slag met de meiden, ik denk dat ik maar eens aan de sneeuwmannen ga beginnen!

Fijne dag!

P.S. Hoe vinden jullie de nieuwe achtergrond?

11 opmerkingen:

Rya, Rotterdam zei

Mooie quilts !!!
Je nieuwe achtergrond is een heel leuk idee en ik zou hem wel eens zonder tekst willen bekijken, maar om te lezen vind ik het wat "vermoeiend" en dat is zacht uitgedrukt. Jammer! (maar ik heb niet de beste ogen, zo je weet).
Groet, Rya

Mirjam zei

Hoi Lida,
Wat zijn deze ook weer prachtig gemaakt zeg. Ik ben nog nooit verder gekomen dan een paar lappendekens van vierkantjes of rechthoekjes....
Je achtergrond is prachtig, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen nog makkelijk lezen is zo...
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Marjan zei

Wat een ware kunstwerken!
Ik hoop dat je ogen weer 'bijgetrokken' zijn zodat je vandaag lekker aan de sneeuwmannen kunt. Sneeuwmannen en een warme nazomer, wat een mooi combinatie ;-)
Groetjes weer

Anoniem zei

Eerlijk gezegd leest de achtergrond niet zo makkelijk een beetje donker, maar je verhaaltjes maken dat weer goed,
Groetjes , Angeline

Ria, zei

Hoi Lida,
Ik vind je nieuwe lay-out heel kunstzinnig, maar moet me wel aansluiten bij bovenstaande reacties: Ook mijn ogen houden van "licht en helder", en dat doorzichtige leesgedeelte is niet prettig voor de ouder wordende oogjes. Maar de quilts die je showt zijn prachtig. Wat kun je toch eindeloos variëren met lapjes en kleur, he?
Groetjes,
Rian

Truus zei

Wat een prachtige quilts heeft Corrie gemaakt-jammer dat ze door je nieuwe achtergrond niet goed tot hun recht komen.
Hoop dat je vandaag fijn aan je sneeuwmannen kunt werken-alvast voor de komende koude dagen?--zondag 16graden...bbbbrrrrr
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Balsemien zei

Hoi Lida,
De achtergrond is mooi, maar leest beroerd! Mooie quilts van Corry!

Evelyne zei

Hi Lida,
Prachtige quilts, is niet erg hoor om te pronken met andermans veren als het zulke mooie quilts zijn.
Vooral die met de sterren vind ik mooi!

Fijne dag.
Evelyne

Anoniem zei

Wat een prachtige quilts weer Lida!
Een mooi weekend gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Frederika zei

Wat hen je veel mooie dingen gezien vandaag, prachtig

Judith zei

Ik denk niet dat ik de goede achtergrond zie, want ik vind het prima en helemaal niet vermoeiend lezen. Of je hebt het al aangepast dat kan ook. Ben 'even' aan het bijlezen. Prachtige quilt van je vriendin. Ik heb dezelfde randenstof en kan mij dus heel goed inbeelden hoe mooi de kleuren moeten zijn. Fijne week.