donderdag 12 januari 2012

Nieuwe projecten!!

Gisteren een drukke en rare dag gehad. 's morgens voor allerlei onderzoeken naar het ziekenhuis wat altijd veel tijd neemt, daarna even bij Cora langs voor een lapje paarse stof (zien jullie binnenkort) en toen naar huis, eindelijk tijd om mijn e-mailtjes te lezen en daar staat plots dat Supergoof misschien van plan was deze kant op te komen en ook naar Naaldwijk te gaan! Wat?!! Ik sluit snel de computer af en zit even later in de auto en scheur naar de Quilthoeve, om daar te horen te krijgen dat het helaas niet door was gegaan en dat zij had afgebeld!  Potverdrie dacht ik nog, wat jammer, maar even later ging ik heel gelukkig de winkel uit met onder mijn arm de nieuwe Quiltmania en vullingen voor mijn lijmpen.


 Helaas kon ik thuisgekomen niet direct in mijn blad gaan neuzen, eerst moest het huis nog op orde en spullen worden besteld voor de gang en toen was het weer tijd om het eten klaar te maken en na het eten had ik nog 10 minuutjes om mij te verkleden en de boel glad te maken, want we gingen weer zwemmen buuf en ik, eerst een half uurtje rondjes zwemmen en daarna een half uur aquarobics! Thuisgekomen de boel de boel gelaten en eindelijk kon ik op de bank lekker mij vergapen aan al het moois dat er deze keer in staat en even later viel ik dus als een blok voor de huisjes!!


Ja ik ga dus ook huisjes maken, wel heel andere dan die momenteel de rage zijn, maar kijk eens even hoe mooi ze zijn en het is ook wel erg prettig dat ik al een hele lading Japanse stoffen heb gespaard, dus ik kan zo aan de gang! Naast het leuke BOM project van Yoko Saito staat er ook nog een enig tasje en een gaaf wollen applicatie kleed in, nu aangezien ik ook al heel wat wolletjes heb verzameld en ik dus enkel op een ondergrondstof uit moet, worden het nu eens geen nieuwe dure maar reeds vrijwel helemaal voorziene projecten! Ik heb er zin in! Vandaag bij Cora ga ik beginnen met mijn huisjes, dus ik weet al wat ik ga doen en jullie? Fijne dag!

P.S. Op You Tube vind je een filmpje met aanwijzingen voor de applicatie van dit blok
http://www.youtube.com/watch?v=ACeJob_4-_8&feature=related

19 opmerkingen:

Anoniem zei

hele leuke projecten, prachtige patronen.

Mvg saramm1987

Judith zei

Wat een pech, je komt Ingrid vast nog wel eens tegen!

Heleni zei

Morgen ga ik gauw Quiltmania halen Lida. Lijkt me zo mooi.
Ik was er nog niet aan toe gekomen.
Succes met je 'andere' huisjes.

groet Heleni

Martine zei

Ik vind deze ook zo leuk . Heb je het filmpje met aanwijzingen op You Tube al bekeken?

Anoniem zei

Jammer dat je Supergoof gemist heb, maar met dit nieuwe blad zul je zo te zien niet vervelen...! Helemaal leuk dat je bijna alle spullen op voorraad hebt, lekker gevoel! Succes! Lieve groet Lupineke

Antje uit Urk zei

Wat jammer dat je Supergoof niet trof! Maar wel lekker een quiltmania, en daar ben je zomaar nog niet in uitgebladerd! En bedankt voor het filmpje, ik verstond er natuurlijk geen snars van maar het was wel heel leuk om te zien en het steekt aan. Ik dacht meteen, DAT WIL IK OOK!
groetjes uit Urk,

Unknown zei

Zo kan een hectische dag toch nog mooi uitdraaien, geweldig toch.
Die huisjes zie ik inderdaad overal voorbijkomen, ze doen het kriebeltje om ook te leren quilten flink aanwakkeren hoor :)))
Liefs, Sonja

Willy zei

Wat jammer dat ze er niet was, maar het ritje was niet helemaal voor niks. Mooi huis heb je uitgezocht om te maken.
Groetjes

Ageeth Dorsman zei

Oh...ik had hem nog niet gezien! Dit
is wel erg verleidelijk, dat project
van Yoko Saito, waar ik zo fan van
ben! O jee, wat is het leven van een
quilter toch zwaar, elke dag van die
keuzes maken, het een is nog leuker
dan het ander! Maar ik ga zeer zeker
even naar de winkel voor dit blad,
voor ooit! Bedankt voor de tip en
fijn weekend! Groetjes van Ageeth

AnitaS zei

Wat een mooie huisje zijn het. Veel succes ermee. Fijne dag.

Mascha zei

Wat een mooi project ga je beginnen. Ik ga snel even de quiltmania halen dan kan ik het nog beter bekijken.
Groetjes Mascha

foekie's fashion zei

Ik heb hem ook al in huis, leuk om weer eens andere huisjes te zien straks. Veel plezier met maken. Groetjes van Joke

Klaske zei

Wauw dat is ook een leuk huisje!!
Zal ok eens kijken naar de nieuwe quiltmania.Fijn weekend

Nardy zei

Oh, heerlijk om met de quiltmania op de bank te zitten en een nieuwe project te bedenken! Succes met de huisjes. Leuk dat je dicht bij de Quilthoeve woont; is voor ons iets te ver. Daarom gaan mam en ik gauw een tweedaagse richting Den Haag doen. Fijn weekend, groet Nardy

Ellen zei

Heb vandaag de quiltmania gekocht en vond gelijk de mysterie quilt van Yoko geweldig en nu lees ik dat jij hem gaat maken, leuk hoop dat je je vorderingen laat zien vind helemaal leuk om hem bij jou te kunnen volgen

Francien zei

Prachtig is de Quiltmania ook deze keer weer Lida...wat een prachtige patroontjes staan er alweer in...deze huisjes zijn prachtig in die stoffen...ik heb genoten van de video`s...in het begin dacht ik wat een rommel zo...ik had het misschien al weggegooid...maar als je ziet hoe Yoko het doet en het ook goedkomt zou ik het zeker ook zo eens willen proberen.....ben zo benieuwd naar jouw huisjes hoe die worden....succes en een fijn weekend ...groetjes Francien.

Guusje, zei

O wat een mooie projecten zijn dit in de nieuwe Quiltmania en die Mysterie van Yoko Saito helemaal geweldig vind ik die. Eens kijken of ik nog iets ruimte heb dan kan het zijn dat ik er heel misschien aan meedoe want ik spaar al heel lang japanse stoffen.

Hilde zei

Dat huisje heeft me ook al bekoord...
Veel plezier ermee.
Fijn weekend.

Karen zei

That is a very good house. I don't have Japanese fabrics. I hope you make something like this soon.