donderdag 12 januari 2012

En ze heet.....

Valentine! Wat een mooie naam voor haar, deze werd verzonnen door Sezoentje Sonja en ik vind hem heel mooi passen bij deze pop die in Februari samen met het quiltje een plekje krijgt! Ik denk dat ik nog wel een hartje op haar rode bloesje ga appliqueren om haar nog beter bij het quiltje te laten passen, heb nog een klein stukje rozenstof van het quiltje over!


Terwijl ik gisteren lekker jullie blogjes zat te lezen, kwam er met een bons een pakje door de brievenbus, gauw gaan kijken en wat zag ik:

Allemaal leuke dingen en allemaal voor mij! Zijn jullie ook benieuwd wat erin zit?
Nu ik dus wel en snel maakte ik de mooie roze envelop open die kwam helemaal uit Zweden bij Joke vandaan! Dit zag ik dus eerst:

Maar uiteindelijk kwam nadat ik het strikje losmaakte dit mooie borduurtje eruit:



Is het niet beeldschoon? Joke heel hartelijk bedankt voor dit prachtige borduurwerkje en ik denk dat ik al weet wat ik er mee ga doen, nee geen speldenkussentje maar wat het wel wordt zien jullie een dezer dagen! Eerst even kijken of ik een mooi bijpassend stofje heb!

Wat zat er in envelop twee? Wel ik ben pas lid geworden van haar blog en zij van de mijne en we hebben meteen een siggy uitgewisseld!


Bedankt Petronella en veel succes en plezier met het sparen van de siggies en met je quiltsteekjes!

De laatste envelop is een dikke en veroorzaakte de bons, het was het laatste boek van drie die ik door haar aangestoken bij Bol heb aangeschaft! 


Het zijn drie Engelstalige boeken en vertellen van een meisje dat er als tiener achterkomt dat ze een fee is! Nu voor iemand als ik die gek is op sprookjes dus perfecte boeken! Dus als het een beetje stil is wat betreft steekjes de komende dagen, dan zit ik dus met mijn neus in deze boeken of hang op een trap met een verfroller! Fijne dag!
P.S. Gelukkig heb ik nog meer dozen!!LOL!!!

21 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Lieverd, oei oei, die naam heb ik niet verzonnen hoor! Hij stond in een reactie boven de mijne. Kijk maar eens terug. Haha, ik vond dan Tientje leuker klinken of zoiets heb ik geantwoord dus die eer komt mij niet toe ;))
Wat heb jij toch schatten in huis,
fijne dag,
liefs, Sonja

Anje zei

Of een hartje omdat ze Valentienke heet??? 'tIs een "Pronkie" van een popje geworden. Heerlijk dit soort pakjes in de brievenbus..... lekker genieten....
Fijne dag groetjes Anje.

Anoniem zei

Helemaal leuk die naam, past mooi! Ik ben nu al benieuwd naar de vriendinnetjes van Valentine...! En oh, wat een heerlijke pakketjes heb je ontvangen, de boeken ken ik niet maar ik word wel heeeel nieuwsgierig... Fijne dag, lees ze!! Lieve groet Lupineke

Annelies zei

Een mooie naam !
Grappig jullie staan allebei toch al een tijd op de siggylijst en nu krijg je via de blogs een ruil.

Jeanny zei

Een heel mooie naam, dus zeker nog met een hartje decoreren ;-)).
Heerlijk om zulke leuke cadeautjes te krijgen.
Fijne dag.

Johanna Zweden zei

Wat is ze leuk geworden echt een snoetje en leuke naam
Veel leesplezier,
Fijn dat je het hebt ontvangen
liefs Joke

petronella zei

Weet je wat ik grappig vind, dat de enveloppen van Joke en mij tegelijk door jouw brievenbus vallen!! Eén uit het Noorden en één uit het Zuiden, gek toeval!En je Valentine is prachtig, evenals haar naam, een beetje Frans/Italiaans, het past echt bij d'r vind ik! Plezierige dag!

AnitaS zei

Valentine is een leuke naam,zeker als ze nog een hartje op haar jurk krijg. Fijne dag en veel leesplezier.

katrien zei

Hele mooie naam voor je pop.
En wat een heerlijke post.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een sjieke naam, ik denk dat ze er blij mee is.

Groetjes
Ines

potapusha zei

Lida! She is very sweet)))

potapusha zei

Valentine's name is well suited to it)))

Willy zei

Mooier naam had ik niet kunnen bedenken, past helemaal bij haar.
En mooie post kreeg je. Hopelijk kun je de schilderskwast snel opruimen en aan het lezen en handwerken gaan.
Groetjes

Yvonne zei

Die sjieke naam past mooi bij haar! En wat heerlijk 3 cadeautjes ontvangen op één dag! Daar wordt je wel vrolijk van volgens mij!

Monica zei

Leuk hoor al die cadeautjes

Plakhuis zei

Wat een dotje en een mooie naam!

liefdevoortextiel zei

Leuke verrassing in je brievenbus,altijd lief als iemand je wat stuurt!

Chris zei

Wat ben je toch snel Lida! Ze is enig en lief en ik vind die naam geweldig bij haar passen, samen met dat quiltje. Enig!

josé zei

Wat een leuke cadeautjes! Is altijd leuk om te ontvangen. Mooie naam voor een leuke dame. En hartje enig doen.

gr José

Mascha zei

Een perfecte naam voor deze mooie dame.
Wat een heerlijke post heb je gehad.
Groetjes Mascha

Daniëlle zei

Wat een lieverdje!!! En een hartje? Tuurlijk, doen! Heb nog even al je dozen bewonderd, die met het oude hollandse snijwerk, pffff, prachtig! XXXD