maandag 14 juni 2021

Het wil niet lukken....

 Wat? Wel het overzetten van de laatste foto's via Messenger, ergens is er een probleem, want ook boodschappen via mijn mobiel verstuurd kwamen niet aan in Australië en haar berichtjes kwamen ook niet, dus het zal hopelijk maar een korte storing zijn!

Maar ik heb toch mijn best gedaan hoor de afgelopen week! Heb een aantal blokjes af en ook alle blokjes die al geappliqueerd waren geborduurd, dus nu zijn ze echt helemaal af!

 
Deze kreeg dus gezellige bloemetjes erbij!

En deze kwam ook af, het ijsje is pas voor rij 4 maar stond op een eerder patronenblad, dus maar meteen meegenomen!

Ja en nu wilde ik dus nog veel meer laten zien, zoals het laatste project van mijn DH of de prachtige papaver die hier voor de deur staat, maar helaas die staan dus op mijn mobiel de vertikt om ze te versturen!

Dus dit is een heel kort berichtje , maar zodra alles weer werkt komt er nog een berichtje bij!

Fijne dag!

1 opmerking:

Truus zei

Je blokjes zijn mooi geworden!
Vind dat internet/fb of wat ook de laatste tijd wel meer rare dingen doet. Het gaat niet altijd zoals ik wil.
Jammer dat we de papaver en het werkstuk van je DH nu niet kunnen bewonderen!
Geniet maar van het mooie weer.
groetjes, Truus uit Drenthe