donderdag 2 april 2020

De afgelopen weken........

De afgelopen weken zijn tot nu toe de meest vreemde in mijn leven en in velen van jullie levens, we zitten binnen en als je geluk hebt kun je met mooi weer in je eigen tuin zitten of op een mooi balkon en we zijn allemaal bang voor het Coronavirus en de gevolgen voor ons, onze familie en ons land en dus blijven we op onze eigen vierkante meter en worden er geen bees gehouden, vriendinnen houden contact via de telefoon en facetime en familie haalt de boodschappen voor de ouderen en zetten het voor de deur, er wordt niet gekust en geknuffeld en er worden zelfs berichtjes gedeeld via de tv tussen Opa's en Oma;s en kleinkinderen. Maar één ding houdt ons allemaal gaande en dat zijn onze hobby's!
Je zal maar iemand zijn zonder hobby's en alleen maar hele dagen voor de tv kunnen hangen, nee dan wij, wij komen tijd te kort en zetten steek na steek en streek na streek!
Maar genoeg geklept, ik ga jullie maar even laten zien waar ik de laatste weken mijn tijd aan gaf:









 Ja ik was dus druk met het maken van engeltjes de afgelopen weken en ik zou er wel genoeg willen maken zodat iedereen  een beschermengeltje kan krijgen, maar dat gaat mij dus niet lukken! Maar ben nog niet klaar ermee hoor, heb nog veel meer patroontjes dus ik kan nog dagen vooruit!







En terwijl ik binnen steekjes zette, zette mijn DH streekjes buiten en wel verfstreekjes aan zijn laatste creaties, namelijk het nieuwe hek en deze roze gast!


Het hek is nog niet helemaal af, maar daar komen terzijnertijd wel meer foto's van!

Maar is deze roze gast niet fantastisch!


Oh en zie je daar beneden Fred zijn portret? Hij is zo creatief mijn DH!

Nu dit was het weer voor nu, ik krijg straks nieuw stof en garen en kan weer verder met mijn engeltjes, 

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Truus zei

Geweldig Lida dat varken over de poort!
Kijkt het naar binnen jullie tuin in of de andere kant op?
Mijn man had een hele verzameling varkens waar nog maar een paar van over zijn.
Sterkte en veel plezier met jullie steekjes en streepjes!⚘
groetjes, Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Ja een angstige tijd nu he en heel vreemd alsmaar thuis te zijn he.
Maar gelukkig vermaken we ons met onze hobby's. Jullie ook erg mooi allemaal weer. Blijf gezond he..................liefs.Conny

Jeanny zei

We mogen blij zijn met onze hobby!!
Jij hebt heel mooie (bescherm)engeltjes gemaakt, erg leuk project!

Annelies zei

Wat een lieve engeltjes. Het zijn rare tijden.

اوائل الرياض zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.