woensdag 10 juli 2019

Even tussen de musea door!


 Voor mijn vriendin Agnes in Australië maakte ik deze cadeautjes en omdat blauw haar lievelingskleur is alles in blauw gemaakt!

 De spoel kocht ik al een paar jaar geleden en nu maakte ik er dus een Hollands tafereeltje in!

Het vingerhoedslofje maakte ik al eerder en ook dit werd inclusief vingerhoed naar haar gestuurd.

En als laatste maakte ik met Markermotieven het naaldenmapje hieronder:

Voor mijzelf werkte ik aan mijn schaapjesverzameling en dit schaap is de eerste die af is van 3 á 4 schapen die later een wandquiltje zullen vormen, het zullen allemaal schapen worden in verschillende technieken.


En met een hele groep dames op FB van de Scheep Loving Stitchers werkten wij de afgelopen maand aan een zomer werkje. Ik koos voor Woolemina van Plum Street Samplers:


Ben erg blij met het resultaat en het is nog niet het laatste borduurtje dat afkwam, maar er moeten er nog wel een paar worden afgewerkt, maar deze is ook in een lijstje gekomen, moet het nog iets strakker inlijsten:


Er zijn er dus nog meer, maar helaas zijn die nog Top Secret!

Zo dat was het voor nu, morgen komt er een heel lang log, misschien moet ik het zelfs in twee afleveringen maken, maar er was ook zoveel moois te zien!

Fije dag!