vrijdag 1 maart 2019

Een volle week ...

Het was een week die qua emoties op en neer ging, maar de leuke momenten waren er gelukkig in overvloed!
Wat te denken van een paar pakjes uit Australië van mijn vriendin Agnes en haar man!

Nu kijk maar eens wat een leuke doosjes ik van haar kreeg:


De doosjes zitten allebei vol met kaartjes die zij voor mij maakte en daarbij borduurde ze ook de boekenlegger en voor m ijn DH Kuifje met Bobbie!


En voor mijn poppenhuis maakte ze nog dit lieve frivolité kleedje en ik kreeg ok die schattige theepot! Agnes wat lief allemaal en ik kan nu weer meer kantjes op een mooie manier opbergen!

En dan kwam er ook nog wat in miniatuur bij!



Nu en dan wisselde ik nog met Marianne Stoop wat poppenhuis spulletjes uit en kreeg ik van haar deze schattige schoentjes en slofjes voor in het poppenhuis!


Maar ook daar zaten nog wat kleine extra's bij!

Nu jullie weten al dat mijn DH voor mij een mooie standaard maakte die ik zowel bij borduren als bij quilten kan gebruiken, maar hij kwam met nog een lief cadeautje deze week! Kijk eens wat een mooi horloge met mijn lievelingskleur Groen op de wijzerplaat:


Jullie snappen het wel, mijn verjaardag die pas over een paar dagen is kan niet meer stuk!

Maar zoals alles in dit leven zijn er naast ups ook downs en dat kwam deze week wel heel onverwachts, mijn schoonzusje overleed 6 jaar na haar hersenbloeding  en vanwege de drukte werd ze al na twee dagen begraven. Vooral voor mijn broer, zijn dochters, schoonzonen en de kleinkinderen een heel groot gemis in hun leven.

Maar ook daar gaat het leven verder en daarom dubbel leuk te horen dat haar jongste dochter een tweede kindje verwacht.

Zo ik neem afscheid met een bloemengroet, deze staat eindelijk te bloeien in mijn vensterbank!


Fijne dag!

10 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, het leven heeft mooie en mindere momenten. Sterkte met het verlies van je schoonzus.

quiltingmieke zei

Piep

Het leven ... altijd onverwachts, met een lach en een traan.
Sterkte met het verlies, een mooie zwangerschap voor het nieuwe leven.
Geniet van alle cadeautjes voor jouw verjaardag knuf

Ineke zei

Wat een leuke lieve cadeautjes!
En wat een verdriet, gecondoleerd.

Jeanny zei

Sterkte Lida en familie!
Wat leuk die cadeautjes allemaal😊

Conny's-blog zei

Ja he het leven is soms zo dubbel met geluk en verdriet.
Sterkte Lida en ook genieten van een nieuwe zwangerschap en die lieve kastjes he.......liefs.Conny

Yvonne zei

Hoe ouder we worden, hoe meer we met dit soort verdrietige gebeurtenissen te maken krijgen Lida. Het valt soms niet mee. Fijn dat er dan ook weer dingen zijn waar je blij van wordt en dat je zelf weer een extra kaarsje mag uitblazen! Alvast gefeliciteerd!

Truus zei

Wat verdrietig dat je schoonzus is overleden. Veel sterkte en kracht voor je broer en zijn gezin maar ook voor jou en de familie.
Fijn dat je dan deze lieve cadeaus krijgt.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lida en ik hoop dat je toch een gezellige dag hebt gehad.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

liefdevoortextiel zei

Eindelijk weer bij gelezen, gecondoleerd met het verlies van je schoonzus, maar ik zie ook veel mooie dingen voorbij komen. Wat een geweldige standaard heeft je DH voor je gemaakt, het verdiend een groot compliment. Het Valentijns
hart is ook heel mooi! ook de borduurtjes bij Liesbeth zijn schattig. Veel plezier met je handwerkjes !
Groetjes Jessie

Guusje, zei

Wat een verdrietig nieuws.sterkte met het verlies van je schoonzus. Mooie cadeaus heb je gekregen en dan ook nog weer oma worden. Erg leuk. Een erg dubbele week dus.

Health is Wealth zei

Apna Showroom Plastic Lice Comb Combo for Men and Women (Multicolour) Designer - fancy - attractive
Apna Showroom Baby's Cotton Panties/Bloomers/Underwear (Multicolour, 2-3 Years)-12 Pieces
Hair Clutcher Combo Party Wear for Women and Girls Apna Showroom (Multicolour) - Set of 12 Piece
Apna Showroom Baby's Cotton Printed Panties/Underwear (Multicolour, 0-6 Months) Set of 12 Pieces Fancy and Designers
Apna Showroom Baby Boy's and Baby Girl's Thermal Wear Warmer Set (Multicolour, 0-3 Months)
Combo of Hair Clutcher Band Clips for Women Girls by Apna Showroom (Pack of 12, Multicolour)
Apna Showroom Baby Socks (Multicolour, 18-24 Months) Designer - Fancy - Attractive
Apna Showroom Kid's Cotton Fancy Decent Look Loafer Socks Combo Set (2-7 Years) - Pack of 6 Pair