woensdag 19 september 2018

Bezige bijen!

Ja wij zijn bezige bijen, maar ook heel gezellig! Zo klets ik iedere dag met mijn penvriendin in Australië en hebben we samen een plan bedacht voor een nieuw project! Ja ik had het patroon al een aantal jaren in huis en nu kan ik er aan gaan beginnen, maar pas als ik bij ben met de Farmers Christmas borduurtjes en dus werk ik keihard door:


En ben ik klaar met deel zeven en nu druk met deel acht! Maar het jeukt om aan het nieuwe projekt te beginnen en dus heb ik zowel van haar als van mij onze voormoeders opgezocht op het internet! Helaas kom ik bij haar niet zo heel ver, want er ontbreken wat gegevens, maar bij mijzelf  kom ik tot 1568 en dus mag ik mij gaan voorbereiden op een heel lange lap! Hier het voorbeeld:


Maar ik mag ook nog iets hier uit gaan maken voor de Kerst:


Nu ben ik nog naar één ding op zoek! TIJD!!!

Fijne dag!

3 opmerkingen:

Marion van de Sande zei

O wat een prachtig borduurwerk/idee, deze ga ik pinnen opdat ik me er ooit in kan gaan verdiepen. Ik kan me niet voorstellen dat ik al mijn voormoeders zomaar zou kunnen vinden.

Dank voor dit mooie idee!

Marjan zei

De Christmas Ornaments special heb ik ook vandaag ontvangen (en op m'n blog laten zien)! Echt genieten hè... De Farmers Christmas borduurtjes zijn zo schattig en je nieuwe project: wat leuk! En wat een uitdaging! Veel plezier ermee.

Anoniem zei

Tijd moet je nemen die krijg je niet en als je dit als excuus gebruikt lukt dat nooit ,voor je het weet is je leven voorbij.!!!!

Gr Toos.