dinsdag 15 maart 2016

Soms ben je iets zat!

Nee niet handwerken, daar kan ik nog steeds mijn ei in kwijt, maar wel in huis! DH had met zijn bonsai het kleine raamkozijn in beslag genomen :



En alle daar staande planten werden tussen de andere planten in het grote raamkozijn gezet, iets waar ik dus echt niet tegen kon, wat een rommeltje was het geworden :



En dan ook nog al die andere dingen die ertussen stonden, ik werd er gewoon onrustig van en dus zijn DH en ik samen naar het tuincentrum in Maasdijk gereden en hebben daar andere potten gekocht, waar alle orchideeën samen een plekje kregen en alle lid cactussen kwamen in de andere pot:


Toen nog een pot voor de cactus die DH al meer dan 40 jaar geleden kreeg en de rust is weer terug gekeerd in mijn raamkozijn, ben er echt heel blij mee!
En nee de andere plantjes zijn niet weggegooid, die hebben een plekje op DH zijn hobbykamer gekregen, daar staat het kozijn ondertussen propvol!

Fijne dag!

6 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Mooi gedaan Lida! Soms is het goed de boel eens te ordenen, de bezem erdoor, om alles weer overzichtelijk te krijgen! Van deze mooie planten kun je voorlopig weer lekker genieten! Lieve groet!!

Conny's-blog zei

O dat ken ik zo goed. Al die leuke plantjes krijgen een plek.
Krijg dan wel te horen dat ik eens een paar grotere potten en planten neer moet zetten. Rustiger zeggen ze en dat klopt.
Maar al die plantjes dan, ben zo'n verzamelaar haha..................liefs.Conny

Jeanny zei

Goed gedaan, ziet erg mooi uit zo!

Anoniem zei

Helemaal met je eens en stukken beter. Groetjes Wilma

Gerard zei

Nieuwe potten maken nieuwe planten.
Het is een idee, maar toch ziet alles er dan nieuw uit. Mooi!

Antje uit Urk zei

Heerlijk rustig zo!! Heel mooi!