donderdag 22 januari 2015

Zo dat ligt klaar!

Gisteravond ben ik nog snel begonnen aan de voorbereidingen van mijn tweede blok, was namelijk helemaal vergeten dat ik 's middags naar de oogarts moest en ja daarna kon ik de eerste uren helemaal niets doen, zag namelijk alles dubbel door de oogdruppels! Waardeloos, maar goed  's avonds was alles weer redelijk normaal en heb ik eerst de flying geese gemaakt en deze daarna aan het andere stuk stof gezet, nu kan ik gaan appliqueren!

Zoals hier rechts moet hij dus worden en zo is hij nu:


Helaas bleek ik van de lichte stof die ik in Frankrijk kocht niet genoeg te hebben dus heb ik een iets warmer lapje gekozen, maar ik vind het wel een mooi resultaat!

Zo nu snel onder de douche, even door het huis raggen en dan op naar de bee met de meiden bij Ria thuis!

Fijne dag!

Geen opmerkingen: