dinsdag 13 januari 2015

Update poppenhuis!

Het lag al een poosje stil, DH die eerst in Limburg werkte, toen druk was in de tuin en daarna ziek werd, maar die nu gelukkig herstellende is, is weer bezig met mijn poppenhuis! Het gaat langzaam maar zeker en wat wordt het leuk! Beneden in de grote hal heeft hij een parketvloer gelegd en in de wc een tegelvloer en in de gang kwam ook lambrisering! Het ging niet makkelijk, de eerste keer moest de vloer er weer uit vanwege lijmvlekken;









En dan is hij heel rigoreus, alles eruit! Maar als je dan ziet hoe mooi de nieuwe vloer erin ligt:


Dan is dat wel een hele verbetering toch! En dan heeft hij ook een prachtige trap erin gemaakt met verlichting, de grote hallamp moet nog wel worden opgehangen, de loper ligt vast met echte koperen roetjes, zo leuk allemaal! Wacht ik laat jullie nog even de andere kant van de hal zien, dan zie je de lambrisering beter:

Nu kun je ook het behang beter zien en de mooie spiegel die al een plekje heeft gekregen! Het wordt echt een gaaf geheel zo!

Ik ben er al dolblij mee!

Fijne dag!


11 opmerkingen:

Rennie zei

Wordt zeker mooi. Ik schrok al dacht dat het jullie gewone vloer was.

Yvonne zei

Wat ziet dat er geweldig uit Lida! Daar blijf je volgens mij naar kijken! Je DH heeft gouden handen!

Frederika zei

Verbazend wat er allemaal voor zo'n poppenhuis te koop is. Superleuk

Heleni zei

Ooohhh wat mooi Lida. Ja het is een heel gedoe een poppenhuis inrichten. Ik weet er alles van.
Kun je het huis niet uit ellaar halen? Dat werkt zoveel makkelijker.
Ik heb mijn huis zo gemaakt dat alles weer los kon om er in te klussen.
Wat fijn zo'n handige man zeg.
De mijne is ook een schat maar heeft er geen vinger naar uit gestoken.
Veel succes verder.

Johanna Zweden zei

Lida en John wat word het mooi
Fijne dag groetjes uit Zweden

Truus zei

WAUW!!! Dat wordt een prachtig poppenhuis Lida!
Laat je je poppenhuis ook nog eens in z'n geheel zien? Kan me zo even niet herinneren hoe die er uit ziet.
Hou deze man in ere!!!
Fijn dat het weer beter met hem gaat.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Geweldig mooi. Het lijkt wel of je in een echt volwassen huis kijkt.
Groeten
marga

Anoniem zei

Heel mooi Lida, wat DH voor je maakt. Ik vind het altijd zo knap om dat ienie mienie mooi in te richten.

Lieve groet,
Gerry

Sylvia zei

Nou Lida het is net alsof je een echt "Manoir" binnen stapt!
Prachtig.
Groetjes Sylvia.

Judith zei

Een statig landhuis! Prachtig, en wat een werk.

Anoniem zei

Het is net een echt huis. Wat een engelen geduld heeft DH, maar het wordt zo mooi. Groetjes Wilma