vrijdag 2 januari 2015

Nog even showen!

Dacht ik dat ik klaar was met mijn laars, kwam ik tot de ontdekking dat ik nog wat vergeten was, dat heb ik gisteren recht gezet, nog even een hert en wat takjes geborduurd en toen was echt het borduurwerk af! Pffft.... maar ik vind dat hij toch wel bij mijn borduurwerk van 2014 hoort en dus mag hij in mijn boekje komen! Oh ja ik zou hem showen, wel hier is hij dus:


Heb onderaan ook het jaartal er nog even bij geborduurd en daarna de kous ook nog wel gestreken hoor, maar al met al ben ik heel blij met het resultaat en weet je daar ik niet met de nieuwe randjes aan de slag ga, heb ik dus een ander borduurtje opgezocht! Ik kreeg het schattige patroon van deze sneeuwmannen van mijn vriendin Bep vorig jaar Kerst, dus het wordt wel tijd om er eens aan te beginnen toch!


Lastig om te tonen want als ik flits komt er teveel schittering, maar ik hoop dat ik binnenkort deze mannen als affo kan laten zien!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

Mirjam zei

Je kerstsok is prachtig geworden Lida, op naar een heel mooi 2015, een jaar met allemaal nieuwe dingen om te doen... Heerlijk. Geniet ervan...
Liefs,
Mirjam

Ans zei

Oh, wat is die leuk geworden, en zo mooi gemaakt! Mijn complimenten daarvoor!

Anoniem zei

je kerstlaars is prachtig geworden!

Petra zei

Wat is je Kerstlaars prachtig geworden. Daar mag je heeel erg trots op zijn. Jij ook de beste wensen voor een gezond en creatief 2015.

BezigeBijMirjam zei

Wauw! Het is je gelukt Lida! Af is de sok. Mooi hoor!

ria vogelzang zei

Hij is prachtig geworden!!
Kun je zo van genieten als er weer iets moois af is, he?!
Groetjes!

Bizzy Martine zei

Prachtige kerstsok!!! Jij maakt toch altijd van die mooie dingetjes!!!

Marjan zei

Wat heb je de laars snel gemaakt! Complimenten hoor, hij is heel mooi geworden.
Leuk dat je al weer een ander borduurwerk in de planning hebt, die sneeuwmannen passen natuurlijk helemaal goed bij jou :-)
Groetjes weer

Gerard zei

Leuke sok (of is het toch een laars?). Succes met de sneeuwmannen. 's morgens is het hier wit van de rijp, maar niet van de sneeuw. Wel mooi!

Ineke zei

Leuk is die geworden.
Succes met je volgende project.

Liefs, Ineke

Guusje, zei

Wat een mooie sok is het geworden. En wat een mooi nieuw borduurwerk. Veel plezier.

Berna zei

Hij is er mooi geworden! Ben benieuwd naar de sneeuwmannen.