vrijdag 26 december 2014

Kerst in steekjes!

Gisteren een heel rustige eerste Kerstdag gehad, alleen mijn moeder opgehaald en zij bleef de hele dag! Toch steekjes kunnen zetten, want zij deed 's middags een dutje in de luie stoel en dus kroop ik in het hoekje van de bank met mijn kerstkous!
Eerst de steekjes uitgehaald van de rand, had echt een verkeerde kleur gebruikt, daarna opnieuw de rand gemaakt, toen het gezicht en de snor:


Dus nu kan ik aan de baard van Santa gaan beginnen tot de visite komt, vanavond weer een volle tafel, we gaan gourmetten! Hoop dat jullie het ook gezellig hebben, daarom wens ik jullie nog een:

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Truus zei

Fijn Lida dat je Moeder het nog aankan om een hele dag te komen bij jullie.
gezellig etentje met elkaar
groetjes,Truus uit Drenthe

Mirjam zei

Wat heerlijk dat jullie het zo gezellig hebben gehad met elkaar...
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Zo'n rustige dag is ook wel eens heerlijk. Groetjes Wilma

marga zei

Heerlijk rustig thuis kan ook gezellig zijn.
Fijne jaarwisseling.
Groeten
Marga

quiltlodge gerda zei

Oh oh wat vind ik je borduurwerk weer moooooooiiii!
Heerlijk dat je moeder nog zo'n dag bij jullie kan zijn en dan ook nog een dutje doet zodat jij je even lekker met je steekjes bezig kan houden ;)
Fijne avond!