woensdag 3 september 2014

Ik haalde het net niet!

Wel wat ik niet haalde was het afkrijgen van het geborduurde middenstukje van de Ikorni quilt! Het werd echt te laat gisteravond en dus zal ik dat vandaag moeten doen, maar zover ben ik gekomen:


Ja ik moest nu eenmaal weer een stukje achteruit werken, maar op een gegeven moment kreeg ik toch de slag te pakken en bijna zou ik Blackwork nog leuk gaan vinden! Ja bijna, want toen ik de foto nam zag ik dat ik toch nog ergens twee steekjes vergeten was, dus die zal ik als het laatste deel af is ook nog even moeten zetten!
Vandaag met mijn moeder naar de kapper, want ze moet er morgen wel mooi bij zitten als ze 96 wordt!

Fijne dag!



12 opmerkingen:

Judith zei

Het is prachtig

Mirjam zei

Goeiemorgen
Lida,
Nou ik zie ze niet hoor, die vergeten steekjes... Maar mooi wordt het wel.
Fijne dag vandaag en bij voorbaat alvast heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder morgen...
Lieve groet,
Mirjam

Bernadette van gils zei

het wordt mooi en die 2 steekjes, wie ziet dat? Ik in ieder geval niet.
Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder
groetjes
Bernadette

Ans zei

Ik vind het heel mooi worden!

ria vogelzang zei

Joh.... ik zie die steekjes helemaal niet! Je moet echt wel borduurogen hebben hoor; knap!
Het wordt wel heel mooi!
En een gezellige dag vandaag met je mams en morgen natuurlijk helemaal!
96..... wat een leeftijd.... één van de "zeer sterken"!
Liefs, RIa.

Truus zei

Heb het patroon niet bij de hand,maar zie niet waar de 2 steekjes missen.
Alvast mijn felicitaties voor je Moeder en dat wordt morgen een druk dagje!
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Manuela zei

Wonderful progress.
The hearts are great.

Greetings, Manuela

Grit zei

These work is so wonderful and you are so fast.

Chris zei

Wat is die moeder van jou toch een taaie!! Wat een leeftijd Lida. Een hele fijne dag morgen!

Marjan zei

Wat een schitterend borduurwerk, Lida! Echt heel mooi. Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Een heel fijne dag gewenst!

quiltingmieke zei

piep, nou dat doe ik je niet na meid, knap werk hoor, en alvast gefeliciteerd met je moeder , knuf

Anoniem zei

Wat een mooi fijn stukje borduurwerkje, Lida! Op de foto is niet te zien dat steekjes vergeten bent.
Je randjes zien er ook mooi uit!
Morgen een hele mooie dag gewenst als je moeder jarig is.

Lieve groet,
Gerry