maandag 14 juli 2014

Randjes en wat extra!

Gistermorgen eerst de randjes uitgeprint en daar 's middags aan begonnen en daar het deze keer vrij simpele waren was ik al snel klaar en toen lekker even rond gaan neuzen op het internet en vooral op de facebook pagina van randje per week en wat zag ik daar leuke dingen! Sommige maken wel drie rollen tegelijk, anderen maken de rol in drie delen en weer anderen maken er allemaal versiersels bij!
Dus toen ik mijn randjes erop zette:


vond ik die nogal saai en omdat ik een vriendin had beloofd te zoeken naar een leuk patroontje van een borduurster en ik een leuke tegenkwam besloot ik dat er op mijn randjeslap ook maar een borduurster moest komen en dus:


heeft dit dametje een plekje gekregen! Het was nog heel wat telwerk maar uiteindelijk was het naar mijn zin. Ik ben dus weer helemaal bij en zal met de volgende randjes vlugger klaar zijn omdat het dametje een deel van de ruimte inneemt!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Schattig borduurtje Lida!

Marjan zei

Leuk geworden, Lida! Erg mooi, je randjeslap.

Frederika zei

Leuk dit borduurstertje erbij

Manuela zei

The stitching lady looks great.

Greetings, Manuela

Ria, zei

Wat een schatje!

marga zei

Ja wat een leuke dame is dat he.
Hij staat bij mij ook op de planning maar dan als laatste in mijn rolletje.
Het is zo leuk om te doen.
groeten
Marga

Guusje, zei

Wat mooi met het extra borduurwerk erin.

Johanna Zweden zei

Heel apart Lida
Groetjes uit Zweden