maandag 7 juli 2014

Nog maar tien en ......de gordijnen:

Om met het laatste te beginnen, hier ben ik vanavond dus druk mee:


De zoom van het laatste gordijn voor op de slaapkamer, nog wel even met Singertje en als dat klaar is mag Ome Jan weer op zijn eigen plekje!
En als het klaar is mag het ook hangen in onze slaapkamer, waar het eerste al hangt en prachtig kleurt bij de zilveren spettertjesfiguren in het behang en de zilverkleurige lampjes:


Vandaag weer de moderne dekbedhoes gebruikt, vind de romantische toch het mooiste bij het behang passen met die rondjes.

Oh en wat betreft nog maar tien!  Dit is logje 990 en dus moet ik echt gaan verzinnen wat ik ga doen met de 1000ste! Moet er echt wat voor gaan verzinnen, ik denk dat het deze keer eens geen eigen gemaakt iets wordt, we hebben het zo druk met andere dingen dat ik niet weet of het gaat lukken.

Fijne avond nog!

6 opmerkingen:

Truus zei

Wauw,dat is een mooi geheel geworden in jullie slaapkamer!!!
Je hebt wel eer van je werk Lida.
Nog 10 logjes ....geweldig wat een getal en wat al veel blogjes!
bijna gefeliciteerd hoor(lol).
Succes met de laatste steekjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Zo, dat zijn er best veel. Ik kom graag hier lezen wat je allemaal schrijft. Las net dat je verschrikkelijk veel pijn had in je rug? Gaat het een beetje?
Wat een werk toch altijd met die lange gordijnen! Is niet mijn favoriete werk.

Liefs, Ineke

Rennie zei

Jeetje Lida haast 1.000. Spannend wat je gaat doen!

petronille zei

Waow, bijna 1000 verhalen over jouw leven. Goed hoor! Ik vind je gordijnen heel mooi worden. Wat een klus is dat hè. Fijne dag.

foekie's fashion zei

Staat wel netjes, maar wat een klus. Ik denk dat een borduurtje leuker is om te doen.

Paula zei

Ziet er heel gezellig uit de slaapkamer.Aan gordijnen naaien waag ik mij niet meer