donderdag 8 mei 2014

Hoera hij is er weer!

Ja hij is er weer, vorige week hadden wij hem weggebracht, hij was plots niet in orde, maar gelukkig konden DH en ik hem vandaag weer thuis brengen en wat is het toch heerlijk als je favoriet weer in huis is, ik weet het wel ik zit natuurlijk niet zonder, zijn nichtjes zijn er ook, maar bij hem ga ik nu eenmaal nooit verkeerd en hij kan zoveel meer dan de meiden, maar ja jullie kennen hem ook wel ik schreef al zo vaak over hem en zijn kunde dat hij voor jullie geen vreemde meer is, maar ik wil hem toch even welkom thuis heten:

Welkom thuis Ome Jan!!

Grijns!

Nog een fijne avond!

8 opmerkingen:

Sylvia zei

Heerlijk hoor, kun je weer lekker aan de slag!
Groetjes Sylvia.

Rennie zei

Wat heerlijk voor je dat hij weer thuis is. Geeft toch een incompleet gevoel als zo'n grote vriend ontbreekt.

ria vogelzang zei

Ja, je hebt toch een favoriet, he? Ik denk ieder van ons eigenlijk wel... ;)
Geniet ze!

Ans zei

Wat fijn voor je, je kan weer rustig slapen!

Mii Stitch zei

What a beast!! :D

marga zei

Heerlijk he dat hij er weer is. Wij kunnen toch niet zonder.
Groeten
Marga

Unknown zei

Oh, is dit jouw Ome Jan! En ik maar denken dat het een heerlijk ouwekrakkemikkig naaimachientje was. Dus niet, dit is een snelle Jelle!

carina zei

Ja dat is eeng emis maar nu weer mooi op zn honk