zaterdag 1 maart 2014

Tara's dagboek!

Hoi beste dames en heren en mede dieren, ben nog steeds niet in orde en nu niet van de operatie maar hier in het Maassluise heerst een virus en daar heb ik dus ook een tic van gekregen, was gisteren de hele dag niet in orde, had geen zin in eten en drinken en moest iedere keer spugen, wel acht keer! 't Vrouwtje heeft wel 2 rollen keukenpapier verbruikt om het op te ruimen en aan het eind van de middag heeft zij de dokter voor mij gebeld en daar zijn we toen samen in de auto naar toe gereden, ik achterin met mijn gordel om en zij voorin! Ik heb een prik gekregen en medicijnen en ook speciale voeding, maar daar mag ik vandaag pas van gaan eten, dus ik hoop dat het mijn buik helpt om een beetje op te knappen:


Ik draag nog steeds mijn stoere romper en de dokter heeft meteen ook naar mijn buik gekeken en alles was prima, het litteken ziet er mooi uit!  Ik was echt niet de enige, er was een Drentse patrijs en een Frans bulletje die waren ook ziek en dat bulletje was pas 16 weken en die piepte en ging tekeer, zo zielig! Ik heb natuurlijk weer geen kik gegeven! Volgens het vrouwtje ben ik een stoere lieve hond geweest! Nu ik ga weer een dutje doen, want van slapen wordt ik beter zegt de dokter!

Fijne dag, woef

Tara

17 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

O vervelend. Hoop dat hij snel weer beter is.

FLR zei

Lieve Tara, wat een ellende....ben je al geopereerd komt er ook nog zo´n naar virus langs!
Stoer van je om helemaal niet te piepen, nou.... ik vind het maar niks zo´n prik! Ga maar lekker slapen en beter worden!
Neusje van Ubu, de gestippelde

Unknown zei

Ach lieverdje toch, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen na je stoere bezoek aan de dokter. Luier maar lekker en doe je vrouwtje de groetjes,
dikke knuffel, Sonja

Sylvia zei

Ach gut, wat vervelend en dat ook nog na de operatie.
Beterschap in ieder geval.
Gr.Sylvia

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ach, Tara, wat zielig voor je, ik hoop, dat het gauw weer beter met je gaat.
En ook zielig voor het vrouwtje, wat een ellende, net nu het bee bij haar was.
Knuffel, Cisca

Ans zei

Ik hoop dat je snel weer de oude bent Tara!

Rennie zei

Nou beterschap Tara en een poot van James en Oliver en een kopje van Ziggy.

Bernadette van gils zei

hoi Tara
wat erg voor je dat je nu zo vlak na de operatie ook nog eens een virus hebt opgelopen. Heel veel beterschap en groetjes aan je vrouwtje

Bernadette

Bernadette van gils zei

hoi Tara
wat erg voor je dat je nu zo vlak na de operatie ook nog eens een virus hebt opgelopen. Heel veel beterschap en groetjes aan je vrouwtje

Bernadette

Anoniem zei

Ach wat sneu Tara, wordt maar weer gauw beter hoor! Aan de lieve zorgen van het vrouwtje zal het niet liggen!! Dikke knuffel!!

Grit zei

I wish all the best for Tara.
Greetings Grit

Ineke zei

Wat vervelend voor je, Tara

Eerst die vervelende operatie en nu dit weer, gelukkig heb je lieve baasjes, dat zit dan wel weer mee!

Beterschap en een lieve aai van mij, Ineke

Johanna Zweden zei

Sterkte Tara en jij ook wat een ellende , laat je maar lekker verwennen

en een purrrrrrrrrrrrrrr van Simba
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Balsemien zei

Drie pootjes voor Tara van Fiep, Jet en Sam!

Anoniem zei

Lieve Tara, Het zit je niet mee.
Ik leef met je mee en ik wens je heel veel sterkte.
Je hebt gelukkig een lieve baasvrouw die goed voor je zorgt.

Lieve groet,
Gerry

Sis Voorn zei

Beterschap lieve Tara !

Quilts and Newf's zei

Lieve Tara, Wij newfoundlanders zijn niet snel klein te krijgen, we zijn sterke , stoere honden. maar jij krijgt het nu wel dubbel, en een operatie en een virus, dacht dat die alleen in computers zaten ;-) mijn advies, laat je vrouwtje je maar lekker verwennen, veel slapen, en dan moet het lukken. dan moet je zo weer op je pootjes lopen en je vrouwtje in de weg liggen, zitten , staan, want dat is onze taak als newfy. en af en toe helpen met quilten, die lapjes ook altijd... t'is toch leuker om met ons in het bos te lopen..maar goed. wens je veel sterkte en tot gauw.. poot van Bjorre. en de groetjes van mijn vrouwtje.