dinsdag 25 februari 2014

Dit is leuk!!

Nu ja ik vind het dus hartstikke leuk! Heb zondag even een briefje geschreven naar haar want ik had echt geen idee hoe ik moest beginnen en wat je moet doen met de draden bij het af en aanhechten en toen ik maandagmorgen een mailtje terug kreeg was ik dus hartstikke blij en terwijl DH 's middags naar bed ging (moest vannacht weer werken) ben ik stilletjes begonnen, heb gewoon het eerste patroontje van de St.Gallen lap gepakt:


En dus zat ik even later als het ware te weven, op neer op neer, en langzaam verscheen het patroon! Ik zat volgens mij gewoon te glimmen, zo leuk vond ik het! En dus kwam 's middags het eerste stoppatroon helemaal af, zo leuk:


Heb netjes aan de achterkant lusjes gemaakt met behulp van een speld voor de krimp en verder gewoon lekker bezig geweest, nu ik vind het voor een beginner niet zo gek toch!

Vandaag gaat Tara onder het mes, ze is sinds gisteren al nuchter, mocht alleen nog wat water dus dat was al heel moeilijk, maar nu maar afwachten hoe het vandaag gaat, best spannend!

Fijne dag!...

P.S. Tara is goed door de operatie gekomen en ligt nog te slapen, maar ik mag haar om half vijf ophalen!

15 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Ziet er inderdaad goed uit, lijkt me monikkenwerkje.
Veel sterkte met Tara vandaag
groetjes

Bernadette

Ans zei

Wat een mooi borduurwerk, ik kan begrijpen dat je daar trots op bent. Veel sterkte met Tara!

Johanna Zweden zei

O wat leuk is dit Lida wat apart ben benieuwd naar de rest

Fijne dag groetjes Joke

Rya, Rotterdam zei


Bijna zou ik zeggen "Arme Tara",
maar dat moet zijn "Arme Lida en DH". Het is verschrikkelijk om je hond naar de dierenarts te brengen voor die ingreep.
Wens jullie sterkte, komt wel goed, hoor.
Groet, Rya

kaneeltje zei

Stopwerk staat ook op mijn wishlist, ben nu druk met de e-cursus van marken en de vernaaide linten maar ooit........Sterkte met Tara !

Anoniem zei

Heb hier ook nog patroontjes liggen voor een stoplap en net als jij moet ik uitvogelen hoe je aan/afhecht.
Het is mooi geworden Lida en sterkte vandaag met Tara.
Ook nog op stap met je Moeder?
groetjes,Truus uit Drenthe

Unknown zei

Ja, dit is echt mooi!!
Groetjes,
Marian

Manuela zei

A beautiful pattern. It looks great.

Greetings, Manuela

yvonne zei

Wauww wat is dat leuk!!!

een knuffel voor Tara straks.

Grit zei

Looks fantastic.

Anoniem zei

Prachtig Lida,zo'n stoplap. Wat je af hebt ziet er mooi uit. Zacht kleurtje groen.
Ik wens je veel sterkte met Tara vanmiddag! Ik hoop dat het goed gaat.

Liefs, Gerry

liefdevoortextiel zei

Wat heb je dat snel gedaan het ziet er heel goed uit!
Fijn dat Tara er goed doorheen is gekomen, het opknappen gaat meestal wel snel, sterkte ermee.

Chris zei

Ik vind het maar knap van je. Eerlijk....ik zal daar nooit aan beginnen...
Ik heb gemist wat er met Tara aan de hand is. Je zal blij zijn als ze weer thuis is. Geef haar maar een knuffel en jij ook eentje van mij hoor!

Evelyne zei

Mooi geworden je stoplap!
Sterkte met Tara.

Lieve groetjes, Evelyne

Wilma zei

Mooi hoor je eerste stop of weef lapje. Prachtig en op het patroon staan nog zoveel mooie, ik ben benieuwd. Succes en groeten, Wilma