zondag 10 november 2013

Weer eentje!

Gisteren ondanks allerlei bezigheden kwam ik gelukkig ook aan heel wat steekjes toe en voilá mijn volgende peer is wat betreft het borduurwerk af:


Hoop dat ik een dezer dagen tijd heb om de peer in elkaar te zetten, hij kan dan meteen aan de boom die sinds gistermiddag weer terug is na een paar weken bij de Quilthoeve in Naaldwijk te hebben gestaan.

Ben meteen gaan kijken wat de volgende zal zijn, want ik heb nog precies genoeg stof voor nog één peer, zal daarna dus op zoek moeten naar meer stof!


Mocht je ook eens een peer willen maken, dan kun je dit patroon gebruiken en anders even hier kijken, daar staan er nog veel meer!

Fijne dag!

15 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een schattig borduurtje. Fijne (handwerk) zondag.

Berna zei

Het is weer een mooi werkje.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ben je toch snel, maar ziet er weer puik uit!

Groetjes
Ines

Yvonne zei

Mooi patroontje was dat weer voor een peer. Ook het kerstpatroon is leuk!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mogen de peren ook naar den Bosch toe?
Het is prachtig wat je maakt Lida!!!!!!!

Annelies zei

Ziet er mooi uit !

Ans zei

Mooi hoor, Lida!

Jeanet zei

Je boom zal prachtig worden met al die peren erin !!
Fijne zondag

Groetjes Jeanet

Unknown zei

Mooi is deze, zal prachtig worden als je er een deel bij elkaar hebt gemaakt!
Heb even zitten bijlezen, wat een mooie dingen komen er hier toch altijd voorbij, genieten hoor :)
Fijne zondag, liefs, Sonja

Frederika zei

Een leuk patroontje voor de komende tijd ligt dus al te wachten.
Groetjes Frederiks

Anoniem zei

Leuk patroontje van de peer is dit.De kerstpeer heb ik vorig jaar al gemaakt en ik wil ze ook allemaal gaan maken.
succes met het borduren en een gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Grit zei

Die Stickerei ist wunderschön.
LG Grit

Guusje, zei

Wat een mooie peer is dit. En bedankt voor het patroon en de link wie weet dat ik ooit als ik ........

Rennie zei

Erg leuk Lida. Ga je nu een perenkerstboom maken?

Kiekplaotiesenzo zei

Wat heb je dat weer prachtig geborduurd, wat ben je daar toch goed in!! groetjes.