zaterdag 23 november 2013

Uitslag give-away!



Zoals beloofd hier de uitslag van de give-away! Er deden 68 mensen mee en ja dan wordt het tijd de Random generator aan het werk te zetten en die heeft het volgende nummer getrokken:





Gefeliciteerd Ines van de leuke blog Granny's House! Ik hoop dat je het leuk vindt en laat mij even je adres weten, mijn e-mail vind je links op de blog!
Alle anderen bedankt voor jullie meedoen en de leuke reacties die ik heb gekregen, op naar de 1000 en dan weer een give-away!

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Audry zei

Ines gefeliciteerd!! Mam jij gefeliciteerd met je 800ste blog!!

Audry

Anoniem zei

Lida,leuk nu je 8ooste blogverhaal-gefeliciteerd!
En Ines gefeliciteerd met het winnen van dit leuke borduurwerkje.
Je kinderen lezen dus ook je blogjes Lida-zie je ze nog dit weekend?
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Anja.M zei

Gefeliciteerd Ines.
Quilt groetjes Anja.

Anoniem zei

gefeliciteerd ines!

GRANNY'S HOUSE zei

Had ik toch helemaal niet gezien, wat een bofkont ben ik toch, dank je wel Lida, ik ga je gelijk mailen.

Groetjes
Ines