dinsdag 8 oktober 2013

Ben druk bezig!

Waarmee? Wel met het huishouden dat na twee weken de kantjes eraf lopen wel wat aandacht nodig heeft, maar ook met Yfke's quilt! Ik maakte al een paar tussenblokken, maar kwam toen ook tot de ontdekking dat ik nog wat borduurtjes wil maken en dus heb ik weer wat leuke patroontjes van Jenny afgedrukt en ben begonnen met borduren:


Ben er nog wel even mee bezig want het is een heel bewerkelijk blok! Maar de volgende twee liggen ook al klaar :


Leuk toch die uil en de vlinder? Maar goed, het geeft wel aan dat ik de komende dagen veel zal borduren voor ik weer verder ga met de tussenblokken en ook moet ik op zoek naar wat extra stof, dat zal nog wel wat voeten in de aarde hebben want ik heb de stoffen al lang in huis!

Fijne dag!

23 opmerkingen:

Frederika zei

Het wordt steeds leuker. Hoop dat je de goeie stofjes te pakken krijgt. Groetjes Frederika

Corina zei

Mooi hoor, succes met je stofjesjacht!

Rennie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rennie zei

Wat een leuke borduurpatroontjes zie ik voorbij komen. Heb morgen heel wat te snuffelen bij je.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Deze patroontjes zijn zo ontzettend leuk!

Johanna Zweden zei

Wat is je auto mooi Lida
Wat een leuk patroontje is dit dat zal schitterend worden
Fijne dag groetjes Joke

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieve borduurtjes

Groetjes
Ines

Ans zei

Dat is toch geen straf, dat je nu een paar dagen moet gaan borduren? Ik vind het leuke blokken.

Unknown zei

Oh, jij hebt de handen weer helemaal vol :)
Fijn dat je weer op de been bent,
liefs, Sonja

Carin zei

Wat een beeldige stitcheries !!

Manuela zei

Beautiful blocks.

Greetings, Manuela

Grit zei

Looks so wonderful.

Chris zei

Hoi Lida! Ben je al weer helemaal opgeknapt, geen gehoest en geproest meer? Zo gaat het hier nu wel, meegenomen uit WR, haha.
Wat heb je een enige auto!!!! Ik vind die kleur helemaal geweldig en ik hoop dat je er heel lang plezier van mag hebben, net als van al dat handwerk waar je mee bezig bent en het misschien nog nagenieten van jullie weekend. Dagdag!

Ria, zei

Wat een leuke stitcheries weer, voor de kleine meid. Wordt echt een heel persoonlijke quilt, met al dat borduurwerk erop. Succes met de stofjes die je nog nodig hebt.

marijna zei

Leuk borduur patroontje! De quilt wordt vast erg leuk. Zag in je vorig logje de lapjes voor een nieuwe quilt! Leuke kleuren. Mooie auto heb je weer. Veel plezier met hem.

hobbyshop fugeltsje zei

Wat ontzettende leuk borduur patroontjes. Deze quilt wordt zeker weten erg mooi.
Gr. Miranda

Bed, breakfast en quilts zei

laat zien die stofjes, misschien heeft iemand nog een stukje verstopt...

Evelyne zei

Leuke borduur patroontjes!

lieve groetjes, Evelyne

josé zei

Heerlijke auto mooie kleur ik hou er van. De quilt voor kleinkind word super. Lekker borduren je kan fijn vooruit.

Guusje, zei

Mooie blokken.

Marjan zei

Wat een schattige borduurpatroontjes...
Je auto is trouwens prachtig! Geniet er maar van!

ria vogelzang zei

Hoi Lida, wat een lieve borduurtjes!
Echt een plezier om die te maken!
Leuk dat je reageerde op mijn nieuwe/oude aanwinst "tante Es".
Ik heb trouwens een nieuwe aandrijfriem voor de Singer trapnaaimachine gekocht bij Matson.nl.
Groetjes, Ria.

AnitaS zei

Wat een mooie en lieve borduurtjes. Gelukkig hoeven wij ons nooit te vervelen.