donderdag 12 september 2013

Sorry, maar ja, gelukkig nog genoeg om te genieten!

Sorry dat ik nu niet even bij jullie aanwip en jullie logjes lees, maar ik heb zoveel te doen en kom niet aan bezoekjes en steekjes toe! Maar gelukkig heb ik dinsdag zoveel foto's genomen dat ik jullie nog veel meer kan laten meegenieten!


Zoals van deze soldaatjes en vissertjes en hun dames!


En natuurlijk bewonderde ik ook de blauwe Sue Bonnets van Gert, deze zijn gemaakt met stofjes van over de hele wereld! Een dotje!
 

Deze moet je even uitvergroten, dan zie je dat het een adventskalender is en aan de ene kant staat een cijfer (van 1 tot 25) en aan de andere kant iedere keer een lief borduurtje!


 Vouwtechniek en weer borduurtjes!





 Driedimensionaal!

 Gezamenlijk project, leuk resultaat!


Peren!!! 
Zo leuk en dan al die perenteksten erin!
Even uitvergroten!




Amish Circle quilt!
 


Gewoon mooi!

Wand na wand, quilt na quilt, prachtige kleuren, leuke stitcherietjes, grappige onderwerpen, bijzondere ontwerpen en onderwerpen, puur genieten!

Vermoeiend, maar wat een heerlijke dag!
 Kleintjes!

 Apart!
 Jane ontbrak ook niet!
 Oogverblindend!
 Detail!
 Huisjes!
Kleurrijk!

Zo ik denk dat het voor nu weer even genoeg is, morgen nog maar eens kijken wat ik aan jullie kan laten zien!

Fijne dag!

18 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Een genot om allemaal te zien.

Groetjes
Ines

Unknown zei

Mooie foto´s laat je zien, kan ik toch meegenieten ook al ben ik er niet bij geweest.
Groetjes Berbel

Marguerite zei

Door de foto's heb ik een klein beetje het idee dat ik er toch geweest ben.
Groetjes Marguerite

Quilt Quebbel zei

Hallo Lida,
Door jouw verslag heb ik weer het gevoel dat ik op de ATT heb rondgewandeld. En ik ben er zelf twee dagen geweest! Heerlijk.
Groet van Maria

Yvonne zei

Inderdaad, het is net of ik er ook een beetje was. Wat een talent!

AnitaS zei

Wat worden er toch een mooie dingen gemaakt.

Ineke zei

Wat een prachtige quilts allemaal, traditioneel en sommige zo verrassend!

Denk je ook aan jezelf, doe rustig aan!

Liefs, Ineke

Gerard zei

Schitterende quilts. Bedankt dat ik er ook uit de verte van kan genieten!

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk om weer even te kunnen meegenieten van zoveel moois... het
zijn ware kunststukjes, stuk voor stuk. Bedankt voor de prachtige
foto's!
Groetjes van Ageeth

Unknown zei

Jeetje, jeetje, wat een prachtige werkjes, wat zal je daar genoten hebben met rondkijken.
Dankjewel voor het delen, liefs, Sonja

marijna zei

Het leek wel of ik weer op de tentoonstelling liep toen ik jou foto's bekeek. Wat een moois hing er he? Nu nog even nagenieten....

Janny de Roo zei

dank je wel voor de foto's Lida....dit keer iets te ver om er heen te gaan, dus iedere foto is welkom !!

Grit zei

Aloo quilts are so wonderful.

foekie's fashion zei

Dank voor het laten zien. Groetjes van Joke

Kiekplaotiesenzo zei

Geweldig om dit allemaal te zien! groetjes.

Frederika zei

Het blijft leuk om op deze manier er iets van mee te krijgen. Dank je

quiltsathome zei

Leuk, jij hebt weer veel andere quilts laten zien dan ik heb gedaan.

Klaske zei

Die grote ster van allemaal hexagonnetjes, die vond ik prachtig.. En die van Chris daar ben ik helemaal in gekropen, wat een werk hé?!