zondag 4 augustus 2013

De dame kent haar plaats!

Het heeft even geduurd voordat ik eraan toekwam, maar vanmorgen eerst boven een hele dikke stopnaald met punt gehaald en daarmee een ophangdraad aan haar bevestigd en toen kon ik haar eindelijk ophangen en voilá:

 
Ze heeft haar plekje gevonden, nu moet ik op zoek naar een ander plekje voor een cadeautje dat ik gisteren kreeg! Ja, ja de heren waren samen op stap geweest en hier kwamen ze mee thuis:


Zou je ze niet!!! Nu voorlopig staat het op het magneetbord in de keuken, maar als ik (misschien volgend jaar!) een nieuwe keuken krijg dan krijgt het vast een mooi plekje op de schouw! Grijns!

Ook had ik gisteren een heel leuke verrassing, al maanden keek
ik op de markt uit naar een leuke kraam die daar stond met allerlei cadeautjes (o.a. Clayer&Eef), maar helaas ze was er steeds niet meer en wat blijkt, ze heeft nu een winkeltje vlak tegenover de buurtsuper!  Ben er naar binnen gegaan en heb er heerlijk lopen struinen, nu was er niets waar ik direct voor viel maar wel was de nieuwe Daphne's Diary net binnen en daar was het weer heerlijk in neuzen! Maar het was ook een heel leuk gesprek en nu ga ik waarschijnlijk een stel van mijn poppen daar te koop aanbieden! Ik heb er ondertussen zoveel en voor velen geen plek meer, dus dat wordt misschien wel een leuke manier van opruimen!
Maar eerst maar eens met een lading er naar toe de komende week!

Zo en nu koffie en steekjes, jullie allemaal nog een:

Fijne dag!

19 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

mooi plaatsje voor een prachtige pop.
Inderdaad, leuk kadootje ;-)
Wat leuk dat je een winkel hebt gevonden die je poppen wil gaan verkopen, hoop dat het succesvol is.
groetjes
Bernadette

Naaidooz zei

O Lida, wat is ie leuk geworden!
Ik ben gek op de poppen van Atelier Bep en deze is hartstikke leuk geworden.
Veel plezier ermee!
Groetjes,
Femke

Ria van Kasteel zei

Leuk geworden en die verrassingen zijn de krenten uit de pap.

Groetjes van Ria ;0))

Frederika zei

Ze is erg leuk geworden. Verdient eigenlijk een ereplekje in de kamer
Groetjes Frederika

Birgitte aka Bietje zei

De pop is super mooi geworden.
Enne, dat bord moet je misschien gewoon naast de rookmelder hangen ;)
(hihihi)

Yvonne zei

Wat hangt pop daar leuk! En wat een enig bordje voor in de keuken.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou, het is je goed gelukt. En wat enig dat je je je poppen kunt verkopen.
Wie weet wordt het wel heel succesvol!
groetjes
Wietske

Sis Voorn zei

Dat je afstand van je poppen kunt doen.... ik hoor ze al huilen ;)

foekie's fashion zei

Mooi plekje voor je pop en de liefde van de mannen blijft door die maag gaan he. Succes met de verkoop van de poppen. Groetjes van Joke

yvonne zei

Ik dacht nog die zou leuk staan op toilet met die mooi groene kleur .
Toppie!!

Ineke zei

Wat een mooi plekkie heeft ze gekregen!

Anoniem zei

Leuk dat je hartenengel mag waken over het groene 'zitje'.En het cadeautje hoort echt thuis in de keuken.
Wat geweldig dat jij je poppen kunt verkopen in dat winkeltje-SUCCES!!!
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ik zie dat de engel op het toilet hangt??????? Of heb ik het mis????? Jammer. Dus leuk dat je misschien je mooie/leuke poppen te koop kunt aanbieden in dat winkeltje. Ik hoop voor jou dat het lukt. Groetjes Wilma

Trui zei

Ooooh, wat sùper dat je je poppen kunt verkopen!!!! Ben benieuwd hoe het afloopt.
Als ze allemaal zo mooi zijn als die je nu laat zien, vliegen ze vast over de toonbank!
groetjes en goeie week, Trudy

Kiekplaotiesenzo zei

poppetje heeft een mooi plekkie gekregen hoor!

quiltsathome zei

Wat leuk dat je ook je poppen in dat winkeltje kunt verkopen. Hoop voor je dat het goed gaat !

mieke zei

Leuke pop en leuke cado's !
En ook heeeeeeeeel leuk, dat de poppen in de verkoop mogen. Succes , grtjs Mieke

Corina zei

de dame is wel heel leuk geworden!

MarianneD zei

Wat is je pop mooi geworden!
Ach,je maatje naar een verpleegtehuis...aan de ene kant fijn maar aan de andere kant weer zoveel afscheid nemen....moelijk!!!
Sterkte voor jullie allebei!
En dat bordje ...haha,dat geldt vast voorals DP kookt..of niet...?