zaterdag 27 juli 2013

Weekend bericht! Grijns!

Ja sorry meiden, ik ben zo druk en met die hitte is het strijken en wassen al geen pretje maar ook achter de naaimachine zitten op mijn zolderkamer is alsof ik in een sauna zit en nu wilde ik persé werken aan het blok voor Margrith van de wisselquilt " It Giet Oan" , want dan heb ik alles wat ik heb beloofd aan anderen af en kan ik weer verder met eigen steekjes en cadeautjes voor anderen!


 Ik vind het echt een enig blok en dan zijn ze ook nog niet eens allemaal hetzelfde van motief, dat wordt een gave top!
Voor mijn Dear Jane was ik gisteren op de bee bij Ria aan een nieuwe ronde begonnen en wel met een nieuwe punt, nu heb ik wel twee keer een klein stukje achteruit moeten werken maar ik ben best tevreden dat ik weer een stukje verder ben.


Zo morgen misschien wel steekjes maar geen berichtje van mij, ik doe het de rest van het weekend lekker rustig aan! Dus iedereen een:

Fijn weekend!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

doe maar rustig! hier is het ook zo ;-)

Ineke zei

Wat een leuk blok! Het is zomer en dat zullen we weten!

Je Dear Jane wordt echt prachtig! Zo apart met die verspringende kleuren. Het zal niet gemakkelijk zijn.

Fijn weekend, Ineke

Chantal zei

Ik blijf het leuk vinden hoe je de kleuren laat verlopen in je dear jane . Bij mij is het gelukkig iets makkelijker
Groetjes
Chantal

Yvonne zei

Jij ook een fijn weekend en wat een enig blok heb je gemaakt!

Ria van Kasteel zei

Het is zeker een leuk blok geworden.

Groetjes van Ria ;0))

Anoniem zei

Leuk dit blok voor -it giet oan-project.Ben benieuwd straks naar het eindresultaat!
Een suana is goed voor je gewrichten,zeggen ze,dus wie weet hoe soepeltjes we straks weer door het leven gaan na deze hittegolf!(lol)
Sterkte met de warmte en een goede zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Morgen uitslapen Lida??????
Jaaa kan best, wil ik ook altijd maar het lukt nooit
doeg
Wietske

Marjan zei

Fantastisch wordt je Dear Jane!! Ik weet niet of ik ooit toe zal komen aan het patroon... voorlopig heb ik m'n Linda Myers-borduurwerk maar weer eens tevoorschijn gehaald: toch ook een beetje Dear Jane, maar weer helemaal anders ;-). Fijn weekend!

Conny's-blog zei

Een heel leuk blok die voor Margrith en je borduurwerk gaat echt snel hoor, erg mooi.............liefs.Conny

Evelyne zei

Doe maar een beetje rustig aan met dit warme weer.
Wat een geweldig leuk blok heb je gemaakt voor Margrith!
Heeft zo ook een blog, want ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

Fijn weekend en lieve groetjes,Evelyne

Miranda zei

Hihi, zo herkenbar voor ons allen. We delen het zelfde schuitje. Vandaag en gister zijn er perioden waarin de hitte niet zo drukkend was en er wat gedaan kon worden. Je quiltblok is enig en je Jane wordt schitterend. Fijn weekend

Unknown zei

wat een pracht blok en je DJ word ook zo mooi ik vind het knap hoor heel fijn weekend voor jou

Groetjes Nellie

Gert zei

Oh, jouw blok voor Margrith is ook al zo leuk geworden! Die van mij is ook af, en ik wilde ook graag eerst alle werkjes voor anderen klaar hebben, voordat ik weer iets voor mijzelf mocht doen. Veel plezier met je DJ borduurwerk, wordt mooi!

Janny de Roo zei

Jij zal vast niet de enige zijn, die het rustig aandoet Lida....niet iedereen kan de warmte goed aan. Ik ook niet !
Leuk blok !

Kiekplaotiesenzo zei

Het blok wat je gemaakt hebt vind ik prachtig Lida!! groet Diny

marga zei

Inderdaad een zolder of bovenkamer is heerlijk maar op dit moment kun je er maar beter niet zijn.
De Jane wordt prachtig.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat wordt je borduurwerk toch mooi. Doe maar rustig aan ik doe zelf ook niet veel in deze hitte.

Chris zei

Ik vind het ook zo'n enig blok. Heel origineel.

Plakhuis zei

Prachtig je geborduurde DJ. Vandaag is het lekker koel om op zolder te werken. Maar vrijdag zou het al weer bloedheet worden.