woensdag 22 mei 2013

Het eind in zicht!

Gisteren wat steekjes gemaakt met Ome Jan, maar het handwerk kreeg ik niet meer af, moest ´s middags voor controle naar de huisarts zij wilde zeker weten dat mijn longen goed waren en de ontsteking alleen in de bovenste ademhalingsorganen zou zitten en gelukkig was dat het geval, had ook geen koorts wat blijkbaar weer raar is bij een ontsteking!

Maar ik kon dus ook niet naar de borduurclub in de Karperhoeve, ik kan moeilijk iedereen daar ook aan steken!

Maar thuis werkte ik aan de With Needle&Thread en het ging gesmeerd, de biezen zijn eraan gezet en zelfs de eerste twee kanten zijn al tegen gezoomd:


Ook de ophang tunnel moet nog worden gezoomd, maar dan is hij hopelijk vandaag af!



Wat betreft het etiket, ik denk dat ik Ome Jan daarvoor aan het werk zet, maar dat zie ik nog wel!

Fijne dag!




17 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Erg mooi,..

Jeanny zei

Wat is die mooi !!!
Fijne dag

Unknown zei

wat is die mooi Lida en ik wens jou ook een fijne dag en beterschap

Groetjes Nellie

Yvonne zei

Mooie backing heb je gebruikt en leuk die foto van je affo met die voetjes ervoor!

Heleni zei

Wat is tie leuk Lida. De achterkant heeft ook zo'n mooi stofje.
Beterschap hoor.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Goed dat je voor controle gegaan bent, je had zo'n nare hoest.
Nou ja thuis is het ook lekker toch?
En je bent in ieder geval goed opgeschoten
groetjes
Wietske

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is mooi!!!
En je kan beter een keer teveel naar de dokter gaan, dan te weinig.

Groetjes
Ines

Annie Kingma zei

Gelukkig een goed bericht van de dokter, het quilt is mooi.
Groetnis Annie

Anoniem zei

Beterschap Lida! Je kunt ook zo moe worden van al dat hoesten...
Wat een mooi achterkantstofje heb je daar.Het lijkt wel wat op een Spakenburgs klederdrachtstof.Je quilt is ook mooi geworden-succes met de laatste afwerking.
gezellige binnendag
groetjes,Truus uit Drenthe

petronella zei

Mooi quiltje! En ik zou ook Ome Jan aan het werk zetten! Vind het altijd zo netjes als een etiket er goed uitziet! Groet!

Frederika zei

Beterschap hoor. Je quilt is echt prachtig aan het worden.
Groetjes Frederika

Rennie zei

Gelukkig goed bericht van de arts. Je quilt is prachtig geworden.

Chris zei

Dus bijna een AFFO! Heerlijk idee. Pas maar goed op jezelf hoor Lida. Af en toe een beetje rust heb je best nodig. Met dit weer is het verleidelijk om aan de gang te blijven, binnen. Hoop dat we binnenkort weer lekker buiten kunnen zitten en van het zonnetje genieten. Lekker gezond!

Conny's-blog zei

Beterschap hoor en hopelijk kunnen we eens flink in de zon zitten.
Wat een leuke quilt heb je gemaakt, met die voetjes haha.........liefs.Conny

Gerda Hartman zei

Wat is ie leuk geworden. Beterschap!

Corina zei

Beterschap. Je vlot wel lekker met het afwerken van dit project. Leuke foto met die voetjes ;-)

Guusje, zei

Veel beterschap gewenst en wat is je quilt prachtig geworden.