woensdag 29 mei 2013

Geen steek gedaan!

Heb je gisteren ook zo genoten van de zon? Ik  wel en echt ik heb geen steekje gezet, heb heerlijk zitten lezen in het zonnetje en genoten van mijn tuin en de vijver waarin gisteren ook nog een klein fonteintje werd geplaatst, was al laat toen het werkte en maakte er nog geen foto's van en nu is het wachten op de vissen en de bloemen, want de blauwe regen staat echt op opengaan:


Maar ook de plantjes in de bakken zitten vol knopjes en al moet er nog even goed worden gebezemd en schoongespoeld, want er ligt op de paden nogal wat aarderesten, dan kan ik eindelijk ook achter in de tuin weer een plekje vinden om te zitten, maar ach deze week zal het niet meer van buiten zitten komen de temperaturen zien er echt niet aanlokkelijk uit!


Vandaag ga ik naar Amsterdam samen met mijn vriendin Bep, we gaan onze boeken ophalen bij DH&W en dan misschien nog een bezoekje brengen aan een museum, maar dat zien jullie binnenkort wel hier op de foto's van wat wij precies hebben gedaan, mijn fototoestel gaat natuurlijk weer mee!

Fijne dag!


22 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Je tuin is prachtig geworden. Nu duimen voor mooi "zitweer". Fijne dag in Amsterdam.

Frederika zei

Een fijne dag toegewenst.
Frederika

KijkDaarIs zei

Fijne dag ..en de groetjes in Amsterdam..;0))

Annelies zei

Fijne dag. Ik zie je helaas niet, want heb quiltbee.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

nou, Lida ik had gisteren al genoten van de foto's van je tuin, hij is toch echt schitterend geworden hoor. Wat zul jij hier van gaan genieten. Het lijkt me ook heel praktisch voor Tara.
nu maar hopen dat het zonnetje snel weer doorbreekt.
Veel plezier vandaag
liefs
Wietske

Noa zei

veel plezier vandaag al is het weer niet zo mooi

GRANNY'S HOUSE zei

Veel plezier vandaag, het is echt Amsterdam weer ;-)

Groetjes
Ines

Ans zei

Ook jij een fijne dag.En een dagje geen steek doen is toch ook niet erg. Ik lees ook graag en doe dat ook meestal buiten.Dat hoort toch ook bij genieten.

Unknown zei

Groot gelijk dat je lekker de tuin in gaat en genoten hebt van het mooie weer, deed ik ook hoor maar...'s avonds toch nog een paar steekjes gezet ;)
Veel plezier vandaag samen met Bep,
liefs, Sonja

Yvonne zei

Veel plezier vandaag!

AnitaS zei

Heel verstandig om te genieten van een zonnige dag. Zo veel zijn er helaas nog niet. Veel plezier in Amsterdam.

Unknown zei

Wat een mooie fotos van je tuin en heel veel plezier in Amsterdam

Groetjes Nellie

Rennie zei

Maak er een geweldige dag van!

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, het weer van gisteren. Kon
onze tuin ook weer even aan worden gewerkt, maar nog niet zo ver als bij
jou. Het is heel erg mooi geworden bij
jullie, dat zal genieten zijn. En geniet vandaag ook lekker van je dagje
Amsterdam!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Ja, we hebben genoten en wat is het weer anders vergeleken met gisteren. Veel plezier in Amsterdam, hopelijk hebben jullie droog weer.
De foto's zijn schitterend.

Balsemien zei

Veel plezier vandaag en je blauwe regen ziet er mooi uit Lida!

Kiekplaotiesenzo zei

Ook ik heb lekker van de zon genoten, zo fijn om weer van de tuin te genieten. Jullie tuin is prachtig geworden!!! fijne dag.

Chris zei

Ja, ik heb gister ook lekker in de tuin gewerkt. Dat lijkt me een mooi boek Lida. Jullie zullen vast veel plezier hebben vandaag.

foekie's fashion zei

Ja het was zeker lekker weer. Kon je nu lekker genieten van je mooie nieuwe tuintje. Groetjes van Joke

Janny de Roo zei

Ben toch wel benieuwd naar het fonteintje. Je bloemen staan er geweldig mooi bij.

Annie Kingma zei

Bloemen zijn mooi in de bloei.
Fijne dag gehad in Amsterdam ?
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Prachtig je tuin en je blauwe regen en wat een mooi boek heb je daar weer.................liefs.Conny