donderdag 18 april 2013

Tara en steekjes!

Zo hier eerst weer eens wat foto´s van onze constante obstructie! Want dat schattige zwarte bolletje van 2,5 jaar terug is nu een forse dame die het liefst midden in de keuken of in ons looppad in de kamer ligt!






Hier ligt ze achter de stoel van het bureau waaraan ik zit te schrijven, wacht ik roep haar even: Tara!


Wat is er? Ze kijkt mij lodderig aan en even later laat zij met een zucht haar hoofd weer zakken en kijkt weer recht voor zich uit!


 Denk nu niet dat ze slaapt ze is zeer alert, want zodra ik naar de keuken loopt staat ze achter mij en bedelt om eten of drinken en komt dat niet snel genoeg dan rammelt ze wel met haar bakken!

Zelf was ik ook niet al te vlug vanmorgen en vandaar dat ik de steekjes nog moest fotograferen die ik gisteravond maakte:


En natuurlijk als je haast hebt komt de foto eerst op zijn kop, maar daar is een trucje voor, ik ga dan terug naar mijn foto's, draai het gekozen exemplaar eerst naar links en dan weer naar rechts en dan uploaden en hij komt wel goed over, weet niet hoe dat komt, maar het werkt!

Je ziet het laatste hartje is ook klaar wat de omtrek betreft, het binnenwerk doe ik natuurlijk pas als de rest van de lap ook af is, ben nu wel begonnen met het eerste randje erboven en geloof mij ook dat is minuscuul werk en ook daar vertel ik mij snel, dus ook hier wordt soms weer achteruit gewerkt, maar het vordert!

Fijne dag!

20 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Echt een prachtig resultaat! dat wordt heel mooi.
Ach Tara, wat ziet ze er mooi uit zo heerlijk rustig.....
groetjes
Wietske

Grit zei

I love your dog.
And your stitching is beautiful.
Grit from Germany

Unknown zei

Oh, die Tara, ze doen het allemaal hè, maar ze willen gewoon dicht bij je in de buurt zijn, hoe lief is dat dan niet hè ;)
fijne donderdag, liefs, Sonja

Bernadette van gils zei

wat een prachtige hond heb je en natuurlijk liggen ze altijd in de weg maar o wee als er iets te snaaien valt dan zijn ze er als de kippen bij, hier ook zo hoor
Het is wat ze hier noemen een monikkenwerk dat borduurwerk van je, maar wat ik nu zie vind ik prachtig
groetjes
Bernadette

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is het toch een lekker ding.
Ze zijn weer mooi en fijntjes!

Groetjes
Ines

Frederika zei

ik zie het al. Tara heeft een echt hondenleven. Genieten en heerlijk dollen
fijne dag Frederika

Jeanny zei

Een lieve trouwe blik heeft Tara!
Fijne dag

Gerda Hartman zei

Tara is echt een voorbeeld van "kleintjes worden groot". Fijne dag.

carine zei

Ja Lida Tara houd je graag gezelschap en je steekjes in de gaten. Je bent ook met een fijn mooi werkje bezig. Kijk al uit naar je vorderingen, want je gaat als een speer vooruit! dikke knuffel en een fijne zonnige steekjesdag gewenst......

liefdevoortextiel zei

Jeetje, wat gaat de tijd snel Tara is een echte lobbes. Lief en trouw zijn ze altijd!

josé zei

Wat een lieverd die Tara van jullie.

AnitaS zei

Wat een grote lieverd is Tara. Je Hardanger wordt heel mooi.

Ageeth Dorsman zei

Tara is dan wel een enorme obstructie
in je huis, maar wel een heel mooie en
zo te horen ook heel lieve, het kan
erger! Mooie hartjes worden het!
Groetjes van Ageeth

Chris zei

Tara is een flinke dame geworden. Beetje luis vandaag en geen streekjes. Jij wel steekjes en wat voor steekjes! Zo fijntjes.

Hubertine zei

Heerlijk zo'n huisdier!!!!

Miranda zei

Hihihi, die Tara..net als onze Sam heerlijk alert en volgen! Soms zoooolief maar soms #$%@^niet? Succes met die lieve hartje Lida, maar dat zal vast wel goed gaan komen...groetjes van mij

Guusje, zei

Wat een mooie hartjes en wat een rare snoeshaan is die Tara toch maar wel erg leuk en lief.

hobbyshop fugeltsje zei

Wat een mooi beest. Super.
Maar je hartjes zijn ook mooi hoor. :0D
Gr. Miranda

Antje uit Urk zei

Wat een lieverd die Tara!!
Mooie steekjes Lida!
groetjes,

Anoniem zei

Tara is soooo cute! I have a cat named China that likes to help me out. She can be a brat too, likes to chew my wool. Lida do you ever sleep?