maandag 4 maart 2013

Bedankt!

Iedereen bedankt voor jullie lieve wensen, ik ben er gewoon ondersteboven van dat zovelen mij hebben geschreven en gebeld, D*A*N*K  J*U*L*L*I*E* W*E*L!!!
Gisteren een ontzettend drukke dag gehad met veel visite en ook gezellig mee-eters! Ja het was genieten, maar toen de laatsten om half tien weg gingen waren DP en ik allebei versleten! Hij viel al op de bank in slaap en ik heb nog even wat blogs zitten lezen, maar had niet meer de energie om overal te reageren, dus die schade moet ik van de week inhalen!

Kreeg leuke cadeautjes, bloemen en planten en geld voor mijn verjaardag, de meesten wagen zich niet aan stofjes kopen en laten dat liever aan mijzelf over, grijns!!
Maar hier wat foto's:


Dit mooie boeket en dat schattige stolpje kwamen van mijn vriendin Bep, als je goed kijkt zie je een hartje in het glas gegraveerd!






Deze leuke mand met narcissen kwam van mijn broer en schoonzusje en staat nu buiten op de tafel, zo leuk als hij straks bloeit kan ik van binnenuit de bloemen zien! De plantenbak kreeg ik van buurtjes een paar huizen verderop in de straat en van hun dochter nog deze prachtige bos Amaryllissen





Al met al had ik een heerlijke dag en vandaag ga ik eerst de boel aan kant maken en dan lekker nagenieten, maar ook moeten er wat steekjes worden gezet.

Fijne dag!

25 opmerkingen:

Inge zei

Door al mijn blogperikelen ben ik bij jou ook al een tijdje niet meer geweest en heb ik dus gemist dat je gisteren jarig was. Bij deze nog van harte gefeliciteerd en fijn dat je zo lekker verwend bent.

Annelies zei

Wat leuk dat je zo verwent bent !

christine zei

hoi Lida van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren heerlijk als je zo verwend ben he? geniet er maar van ..
het wordt mooi weer de komende dagen . christine

Gerard zei

Het is altijd uitblazen na zo'n feestdag! Rustig je dagelijkse bezigheden weer oppakken en dan weer vol op er tegen aan. Succes.

Erna Peekel zei

Ook ik heb je vergeten te feliciteren. Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je 63 lentes. Lekker verwend ben je zeg een genot om naar te kijken.

Groetjes,
Erna

Mijn nieuwe weblog is hier te vinden.
http://quiltgebeuren.wordpress.com/

Carin zei

Wat een heerlijke planten en bloemen !!

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 63jaren jong en nog vele gelukkige en creatieve jaren!
Je bent weer heerlijk verwend en ja na zo'n dag kun je mij ook oprapen.
Wat gister ook het geval was-verjaardag van dochterlief in Friesland.
Geniet lekker na in het zonnetje
groetjes,Truus uit Drenthe

GRANNY'S HOUSE zei

Nog gefeliciteerd en wat een verwennerij, geniet is dat.

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Heerlijk toch om zo lekker verwend te worden!
Fijne dag

AnitaS zei

Zo te lezen was jouw dag helemaal goed. Geniet nog maar lekker na.

Frederika zei

Wat een leuke verwennerij.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou heerlijk he, zoveel visite en bloemen.
Lekker van gaan genieten dus!
groetjes
Wietske

Unknown zei

Heerlijk om zo verwend te worden , mooie bloemen zeg.
Geniet maar heerlijk na van al dit moois :)
Liefs , Sonja

Wilma zei

Nogmaals gefeliciteerd!
Heerlijk om verwend te worden en dan nu lekker nagenieten met die prachtige bloemen in huis zal dat zeker wel lukken.
Groeten, Wilma

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhh helemaal vergeten nog van harte gefeliciteerd en wat heerlijk dat je zo verwend bent

Liefs Nellie

Berna zei

Lekker verwend en zo hoort het met een verjaardag.

Guusje, zei

Wat een mooie bloemstukken heb je gekregen en de stolp die is erg mooi. Zo te lezen ben je heerlijk verwend en heb je een hele leuke dag gehad

liefdevoortextiel zei

Mooie bloemen en stolp,je bent weer verwend, geniet ervan!

Willy zei

Van harte gefeliciteerd Lida. Je bent flink verwend door iedereen. Geniet er nog van. Groetjes,

Janny de Roo zei

Geweldig toch...? Daar kun je weer in volle tevredenheid op terugzien Lida.
Alsnog van harte gefeliciteerd !!!!

Yvonne zei

Was even een paar dagen weg maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lida. Fijn om te lezen dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad.

Conny's-blog zei

Heerlijk toch lekker van genieten en om je heen kijken en kunnen zien dat je jarig bent geweest......liefs.Conny

Anoniem zei

Als je maar versleten bent omdat het leuk was!

Rennie zei

Hai verjaardagsgenootje! Je bent geweldig verwend zeg. Lekker nagenieten.

Annie Kingma zei

Heel fijn de verwennerij, je bent ook maar eenmaal per jaar jarig. Mooie bloemen
Groetnis Annie