donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag 2013!!

Vanmiddag DS op tijd weg gebracht voor zijn laatste rijles en daarna zou hij afrijden! Ja zou, want terwijl hij al in de auto zat werd er gebeld door het CBR dat het examen vanwege de weersomstandigheden was geannuleerd! Wat had die bink er de Pé in! Later op de middag kreeg hij bericht dat hij zaterdag aan het eind van de ochtend een nieuwe kans krijgt om af te rijden, nu maar duimen dat het weer dan beter is!


Oh en ja het was dus Valentijnsdag vandaag en ook mijn DP dacht eraan! Maar ik had het kunnen weten, de ondeugende grijns op zijn gezicht had mij moeten waarschuwen, kijk maar eens wat er uit dat grote pak kwam,  dat hij mij gaf:


Ik heb er heerlijk om gelachen en ook DS moest er vreselijk om lachen, dat brak toch de spanning een beetje na het niet doorgegane examen en dat was misschien wel het allerbeste cadeau!

Fijne avond!

20 opmerkingen:

Quiltlia zei

OOOOJEEE dat is wel een heeel nuttig Valentijns-kado.
Ik zal Zaterdag duimen voor de DS.
Fijne Valentijnsavond Groetjes Lia

Guusje, zei

Jammer voor je DS ik zal zaterdag voor hem duimen. Leuk Valentijnscadeau heb je gekregen.

Saskia Smit zei

Maar DP heeft wel aan je gedacht! Wat heb je trouwens een ontzettende mooie verzameling-tafel.

Rennie zei

Ik hou niet zo van Valentijn maar deze grap vind ik meesterlijk!

Anoniem zei

Ach arme DS,nu is er gelukkig geen lange wachttijd-zaterdag dus maar duimen!
En er is wel aan je gedacht op Valentijsdag!
Nu maar lekker genieten van je cadeau!!!--lol
groetjes,Truus uit Drenthe

Chris zei

Lekker praktisch hoor, die DP van jou, haha. Heerlijk.
Dat was natuurlijk een teleurstelling voor je DS, maar het was ook niet te doen. Zaterdag is het goed weer en dan zal het best lukken. Wens hem maar succes van mij.

Rian zei

geweldig wat een grap. Goed dat mijn manneke deze grap nog niet heeft gehoord.... t zou ook net wat voor hem zijn.
succes voor je zoon zaterdag!

Wilma zei

Dat is een leuke grap.... En blijven lachen ;-)

GRANNY'S HOUSE zei

Jammer voor je zoon, gelukkig is het snel zaterdag.
En het kado van je DP is geweldig.

Groetjes
Ines

mieke zei

Haha, was het tevens een stille hint ???? LOL
Succes voor DS zaterdag.

Anoniem zei

Gelukkig maar dat je er om kon lachen Lida, ik heb ook wel eens van echtscheidingen gehoord na praktische cadeau's op romantische momenten ;))! Spannend voor DS, nu moet hij nog even op de tanden bijten! Fijne avond!!

ria vogelzang zei

Nou, maar goed dat ze het rij-examen hadden afgelast; het was echt wel bar en boos vandaag!
En wat een leuk pakketje van je DP; hij wil vast samen wat leuks gaan schoonmaken.... :)
<3
Groetjes, Ria.

Annie Kingma zei

Heel nuttig, en leuk toch ( LOL)
Groetnis Annie

Ineke zei

Hahaha, wat een grapjas is je DP
Succes voor je DS a.s.zaterdag
Fijne avond

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou dat is nou toch echt lachen hoor. Toen ik ooit, ooit, toen ik nog heel jong was, rijexamen moest doen was het ook dit weer en werd min rijexamen ook uitgesteld tot de week erop.
Toen was het iets beter weer, maar doordat er veel sneeuw lag kon ik geen " bijzondere verrichtingen doen" ik hoefde alleen maar een stuk te rijden. En door mij jeugdige overmoed( is overigens nooit meer weggegaan ha ha) was ik in 1 keer geslaagd na 18 lessen. Tja ........ Je ziet het, het komt vast goed

Wens hem succes
Liefs
Wietske

Anoniem zei

Dat is heel jammer als het examen wordt afgezegd, maar te begrijpen is het wel.
Wat een mooi borduurtje met bijpassende stof laat je zien.
Bijwerkingen van medicijnen, soms is het middel echt erger dan de kwaal.

Ageeth Dorsman zei

Wat sneu, dat het examen niet doorging! Ik ga nu zaterdag voor hem
duimen, hoor! En wat heb je een
origineel Valentijnscadeau gehad, dat
wordt genieten...
Groetjes van Ageeth

Francisca zei

Haha Wat een romanticus.Maar 1 ding is hem wel gelukt, dit cadeau zal je niet snel vergeten.
Ik zal zaterdag voor hem duimen...

Groetjes Cis

Miranda zei

De stakker...en gelukkig mag hij al snel. Succes voor hem en jij veel plezier met het poetsen!

josé zei

Lida ik heb zo vaak moeten afrijden. Maar gelukkig nu al heel wat jaren plezier van het papiertje.
Zenuwen bij mij, dat is erg.Ik begon met les 13 gulden. Jaren gestopt. Mijn man heeft mij weer zover gekregen, daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.

Ik hoop dat hij slaagt zou fijn zijn. En een hoop geld in je zak houden.

Het cadeau is wel lachen hoor, ik had gebakjes hier in huis gisteren. Was ook lachen.

Wij zijn toch overal blij mee.

Liefs José