zondag 13 januari 2013

Steekjes etc.!

Gisteren vergat ik te vertellen hoe mijn leven was toen de foto werd gemaakt, wel ik trouwde toen ik 21 was en kreeg 11 maanden erna mijn eerste dochter, drie jaar later volgde dochter nr.2 en bij haar doop werd deze helaas wat verkleurde foto gemaakt.

Gisteren zette ik ook wat steekjes en ondanks twee keer een flink stuk achteruit borduren en twee gebroken draden kreeg ik het sneeuwmannetje toch helemaal af:


Vandaag maar eens gaan verzinnen wat ik ervan wil gaan maken!

Oh en heb je nog interesse in de kant-boeken laat dan even een reactie achter op mijn vorige berichtje, vandaag om zes uur ga ik de namen trekken voor de twee boeken!

Fijne dag!

18 opmerkingen:

Grit zei

Der ist aber niedlich.
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

Wat een schatje... nu de sneeuw nog ;)!

Petra zei

Hoi bezige bij, wat een leukerd is dit weer geworden. Fijne zondag, groetjes, Petra

Annelies zei

Mooie combinatie van je sneeuwman en de stof.

Yvonne zei

Mooi borduurtje weer Lida en je gaat vast twee mensen heel gelukkig maken met de mooie boeken.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

och wat een schatje. Die zou je toch zo na willen maken?
Als er nu een dik pak sneeuw bij komt? Zou wel leuk zijn he?

liefs

Wietske

Conny's-blog zei

Hij is leuk je sneeuwman..............liefs.Conny

simplestitches zei

so cute!

GRANNY'S HOUSE zei

Is weer een leuke sneeuwman in wording.

Groetjes
Ines

carina zei

Een leuke sneeuwmannetje! Past wel een beetje bij dit weer

Rennie zei

Ben benieuwd wat je met de sneeuwman gaat doen.

Evelyne zei

Wat een leuke sneeuwman!
Je foto is bijna dezelfde als je profiel foto aan de zijkant.
Dat viel me als eerste op!

Fijne zondag, Evelyne

Frederika zei

Een lief mannetje
Liefs Frederika

Guusje, zei

Wat wordt hij mooi, ja achteruit borduren doe ik jammer genoeg ook wel eens.

Anoniem zei

Leuk dit sneeuwmannetje.Kan het hier namaken van echte sneeuw,dat al sinds vrijdagavond gevallen is.
Heb je al wat met het tasbeugeltje gedaan?
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

AnitaS zei

Leuke foto van je. Mooie sneeuwman weer. Fijne dag.

marga zei

Een lief sneeuwmannetje. Past precies bij het koude weer buiten.
Groeten
Marga

Carin zei

Wat een schattige sneeuwpop weer !