maandag 22 oktober 2012

Ik vond dat het weer eens tijd was voor....

wat steekjes! Ja borduursteekjes en deze keer niet aan Sarah's house, maar wat steekjes aan heel kleine borduurtjes voor de letterbak! Want ik heb jullie nog niet laten zien dat DP de bak heeft opgehangen in onze slaapkamer:


Wel en nu hij daar hangt mooi te wezen wordt het de hoogste tijd om de overgebleven lege vakjes te vullen en dus zette ik deze steekjes:


Drie klosjes garen zijn het geworden en ook vond ik nog heel leuke patroontjes van konijntjes en nog wel twee verschillende, dus die moeten van de week geborduurd worden, zodat na Tara en Gucci ook Nijntje en Kootje in de bak komen! Nu mis ik alleen nog een patroontje van een fretje, ik vond er wel een maar dat patroon was veel te groot, dus dat wordt weer verder zoeken.

Ook ga ik nog op zoek naar allerlei handwerkmaterialen zoals een naald met draad, een naaimachine en alles wat ik verder nog kan bedenken, misschien zal ik sommige dingen zelf moeten ontwerpen, maar dat is eigenlijk ook wel heel leuk! Ik moet ergens het patroon van een naaimachine hebben, want dat staat op de Céline, maar kan het patroon helaas nog niet vinden!

Zo vandaag wordt het vooral strijken, en poetsen want er zijn nog een hele hoop vieze sporen van de inbraak en ook de technische recherche heeft zijn sporen achter gelaten, dus ik heb weer genoeg te doen!

Fijne dag!


34 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha Lida,

De naaimachine en naald en draad kan ik je aan helpen, zullen we even overleggen? Mail me maar even vandaag

groetjes

Wietske

Marijke zei

Ja mooi je borduurtjes in je letterbak!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Corina zei

Die letterbak wordt wel heel gaaf zo! Enne een fretje? vertel...

Sterkte met alle opruim/schoonmaakacties, en het verwerken van wat er is gebeurd.

Grit zei

Das ist wunderbar.
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

Lieve Lida, kijk even naar je mail! Groetjes Stefanie

Berna zei

Leuke klosjes. Sterkte met poetsen vandaag.

Jeanny zei

Heerlijk project is het toch die letterbak....!
Ondanks alles: fijne dag!

Jeanneke zei

Prachtig zijn je borduurtjes.
Veel plezier met je nieuwe steekjes en ik hoop dat je daarmee de zinnen wat kunt verzetten.
Doe maar net of je die vuilakken een prik verkoopt, iedere keer dat je in het stramien steekt voor je borduurtjes!
Groetjes en een fijne dag gewenst,

Jeanneke.

Johanna Zweden zei

Hij word schitterende Lida
Fijne maandag gr joke

Anita zei

Je hebt veel onderwerpen, gelukkig heeft je bak veel vakjes.
Succes met schoonmaken.

AnitaS zei

Mooi hangt je letterbak daar. Leuk om die kleine borduurtjes te maken. Succes met poetsen en verder een fijne dag.

yvonne zei

Heel toevallig moest ik dit weekend aan jou letterbak denken.
Vroeg me af of het al klaar was .
Ik heb zelf ook een letterbak waar oude naai spullentjes in staan .
daar ga ik ook borduurtjes bij maken .
Die van jou is erg leuk geworden ...

GRANNY'S HOUSE zei

Schattige klosjes, die zullen er weer leuk in staan.
Die kerels kunnen er inderdaad een troep van maken, vooral om vingerafdrukken te zoeken.

Groetjes
Ines

Hubertine zei

Wat een droppige klosjes!!

Klaske zei

Hij word echt mooi Lida, sorry ik kan je niet helpen met die patroontjes, maar volgens mij zijn er al dames die je kunnen helpen aan patroontjes..
Fijne dag!

Wilma Kuin zei

Mooie borduurtjes,....

mieke zei

De letterbak hangt mooi te zijn.
Leuk hoor.

Annelies zei

Wat vind ik dat leuk met je letterbak.
Succes met peotsen.

Annelies zei

Ik bedoel natuurlijk poetsen...

liefdevoortextiel zei

Wordt heel erg mooi,misschien heb ik ook wel kleine patroontjes. Als je nog niet voorzien bent laat je maar wat weten.

Ageeth Dorsman zei

Prachtig, je borduurtjes in het letterbakje! En veel sterkte met je
poetswerk.
Groetjes van Ageeth

Minet zei

Hij wordt prachtig je hebt een mooi patroon voor de letters gebruikt. Goed idee om er verder mee te gaan. Ik zal die van mij ook weer eens oppakken, misschien krijg ik dan de spirit voor het borduren weer terug. Succes met schoonmaken.

marga zei

Ik hoop voor jou dat alles snel weer normaal wordt ook al zul je dit niet gauw vergeten.
Groeten
Marga

Chris zei

Leuk Lida, die kleine borduurtjes! Echt helemaal iets voor jou.
Fijn dat jullie ook weer in het ritme komen. Wat een nasleep hè?!

hobbyshop fugeltsje zei

Geweldig mooie letter bak. Erg leuk om die op te vullen met borduur werkjes.
Gr. Miranda

Kiekplaotiesenzo zei

Je Borduurletterbak gaat mooi worden Lida! groetjes, Diny

Anoniem zei

alprazolam drug xanax and alcohol hangover - blue round xanax pills

Anoniem zei

tramadol online buy tramadol ultram ultracet online - tramadol 50mg (generic ultram)

Anoniem zei

buy tramadol order tramadol online 100mg - tramadol hcl versus tramadol

Anoniem zei

buy tramadol buy tramadol online - tramadol same high as vicodin

Anoniem zei

http://landvoicelearning.com/#38471 legal buy tramadol online usa - buy tramadol with mastercard

Anoniem zei

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#91875 tramadol 50mg tablets used - tramadol online no prescription overnight delivery

Anoniem zei

ways to buy ativan online ativan side effects and withdrawal - ativan rx 7

Anoniem zei

buy ativan online lorazepam 1mg tab ran - lorazepam-ratiopharm 1mg beipackzettel