dinsdag 17 juli 2012

Niet veel gedaan??

Nu ja aan steekjes bedoel ik, want ik heb echt keihard gewerkt en ben ook heel blij met het resultaat! Nee ik laat geen foto's zien, het is nog niet helemaal af en daarom ligt de deur nog op schragen, was handig met het behangen en nu kan deze makkelijk worden gelakt, maar de eerste dingen staan op hun plaats en dus zit er schot in de zaak! Maar er moet nog heel wat geruimd worden!
Wel maakte ik wat steekjes aan mijn eerste sneeuwman en daar komt langzaam maar zeker zijn lijf te voorschijn!


Ook zette ik weer een stel flying geese achter elkaar, maar heb de derde rand nog niet helemaal af misschien dat ik daar vandaag wel aan toe kom.
Vandaag doe ik het ik het wat kalmer aan met klussen, dus er zullen vast meer steekjes worden gezet!
Fijne dag!

13 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk even een dagje rust! Is goed. Morgen weer verder.......

groetjes

Wietske

Unknown zei

Groot gelijk hoor dat je het even rustig doet, jullie hebben al hard genoeg gewerkt de laatste dagen.
Fijn hè, als je al spulletjes kan beginnen terug zetten, dan zie je al helemaal het eindresultaat voor je :)
Wat gek dat je aan een sneeuwman begint, ik was gisteren aan een kerstknutseltje aan het denken, zou het aan dit weer liggen ;))
Liefs, Sonja

Anoniem zei

Precies, gewoon op tijd pauzeren, dan blijft het leuk en gezellig! Grappig idee dat je nu aan een sneeuwpop bezig bent, alhoewel.. ;))! Lieve groet!!

Petra zei

Wat een leuke sneeuwman is dat. Geniet van je dagje steekjes zetten. Groetjes,
Petra

Quiltpassion.blogspot.com zei

Lekker rustig aan maar vandaag, met die leuke lange sneeuwman, het is er wel weer voor!
Knuffel, Cisca

marga zei

Met dit weer is het makkelijk om steekjes te maken voor een kerstman
leuk is tie.
Klussen is wel leuk he vooral als het eindresultaat naar je zin is.
ben benieuwd naar het eindresultaat.
Fijne dag.
Marga

Carin zei

lekker een rust dagje tussendoor toch? Het is wel een enorm leuke sneeuwman die je aan het borduren bent.

Ageeth Dorsman zei

Oh, dat wordt ook al weer zo leuk, die
sneeuwman en wat een mooi stofje ge-
bruik je ervoor. Lijkt me heel leuk om
te maken. Het is heel toevallig, dat
ik overal lees over Kerst-projectjes,
zou dat door het weer komen?
Veel plezier vandaag met de steekjes!
Groetjes van Ageeth

GRANNY'S HOUSE zei

Lekker even niets doen, maar ik denk wel dat het weer erg mooi zal worden.

Groetjes
Ines

Vlijtige Handjes zei

lekker wat steekjes maken. Weet je die sneeuwman is helemaal niet gek als je hem ziet met dit weer. Ik heb ook gewoon zin in herfst en winterdingen maken.
Groetjes Anita

Hilde zei

Alvast beginnen aan de winter denken, je weet maar nooit met de seizoenen de dag van vandaag... het ziet er een leuk sneeuwmannetje uit.
Groetjes

Chris zei

Goed van jullie dat jullie dat allemaal zelf doen. Het zal best heel mooi worden. Jij bent ook een handige meid hoor, in veel opzichten!

Grit zei

Oh das wird super!!
LG Grit