woensdag 4 juli 2012

Joepie!!! Gewonnen!!!

Ik weet niet wat het is, maar we hebben de laatste tijd nogal eens iets gewonnen, het begon dus een paar weken geleden met een bloemenprijs (waar we bleek later maar drie bossen kregen en er negen eigenlijk hadden gewonnen!) maar dat is dus gevolgd door de ijsprijs! Laat die nu twee keer in één trekking op onze postcode zijn gevallen! DP heeft wel zeven loten en ik twee dus samen negen keer prijs maal twee is dus achttien potten ijs!! En we staan op dieet!! Hellup!! Gelukkig zijn er heel wat liefhebbers en dus zijn er al aardig wat potten uitgedeeld en de vriezer had nog ruimte genoeg!



Best leuk toch, maar nu de allerleukste prijs, zag het gisteren eerst in mijn e-mail, want zij stuurde mij een berichtje dat ik bij haar had gewonnen en dus ik snel gaan kijken en ja hoor ik had gewonnen en niet zomaar iets maar dit hele gave bankje:




Ik vond het al meteen geweldig toen ik het zag en nu komt het naar mij toe, echt te gek! Hannie nogmaals bedankt voor de leuke give-away en zodra het hier is zal ik het nog eens op mijn blog laten zien als het een plekje hier heeft gekregen!

Oh ja en toen kwam er nog een leuk pakje binnen, ik bestelde al weken geleden bij Steekjes en Kruisjes de gave pop (67 cm.hoog), waar ik allemaal ornamentjes aan wil gaan hangen en deze kwam gisteren dus binnen, alleen was er iets fout gegaan er kwamen er twee, maar een gaat dus binnenkort retour, nu ik heb voorlopig genoeg plek om leuke dingen aan te hangen!


Moet hem nog wel een plekje geven en dan kunnen er harten van mij aan worden gehangen, dan wordt het overvolle kapstokje iets leger en komen ze allemaal beter uit!

Dus meiden al was ik mijn camera gisteren vergeten en kan ik jullie dus niets laten zien van de bee, mijn dag was toch zo fantastisch dat ik dit met jullie wilde delen!!

Fijne dag!



28 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd met je prijzen. Vooral dat bankje vind ik gaaf. Fijne dag.

Made by Meet zei

Ben jij even in de prijzen gevallen! Gefeliciteerd! Mooi bankje en al dat ijs..... jammie! Ook je aankoop, die pop, is erg leuk!
Fijne dag, groetjes Meta

Yvonne zei

Lucky you! wat een enig bankje! Het is maar goed dat ik dat ijs niet heb gewonnen, ik kan er geen weerstand aanbieden, vooral de New York Fudge....werk zo een pot naar binnen.....errug!!!!

Wat een enig popje zo met die lieve hartjes!

GRANNY'S HOUSE zei

Zo dan.....bofkont, wat een lekkers, het bankje is ook erg leuk en de pop heeft een heel groot hebbe gehalte.

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Schattig bankje en je kunt gaan decoreren met de mooie standaard.
Fijne dag.

Martine zei

18 loten ???????
Als er een echte prijs valt zijn jullie miljonair ( LOL )
Maar je leukste prijs vind ik toch het bankje.
Groetjes

Ans zei

Gefeliciteerd met je prijzen. Wat heb jij een geluk.

Johanna Zweden zei

Wat een gave prijzen Lida, gefeliciteerd
Mooi hoe je harten zo hangen
Liefs Joke en een fijne dag

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat lekker, al dat ijs. Maar dat bankje vind ik nog veel leuker, bof jij even!
Die pop vond ik ook al zo leuk, mocht het makkelijker zijn, dan wil ik hem wel van je overnemen.
Knuffel, Cisca

Guusje, zei

Wat een feest bij jullie, wat leuk wat je allemaal hebt gewonnen. Het bankje is een schatje net als de pop die is erg mooi.

Hermie zei

wat een bofkont ben jij,maar dat is toch ook wel heel leuk als je eens wat wint.Prachtig dat bankje en die pop,supermooi.

Frederika zei

Wat een bof zeg. gefeliciteerd. Helemaal leuk toch. Mooie bankje ook.
Leuke manier om je hartjes op te hangen.

Fijne dag

Unknown zei

Heerlijk om zo in de prijzen te vallen, een mens krijgt wat ie verdient :)))
Je gewonnen bankje is een beauty zeg!
Niet moeilijk om daar een mooi plekje voor te vinden lijkt me,net als die pop, wauw, die zal een prachtig harten rokje gaan krijgen.
Fijne dag, het is weer in de tuin-steekjes weer :))))
liefs, Sonja

bep zei

Mijn dag zou ook niet meer stuk kunnen als ik zoveel zou winnen.
leuk rekje,groetjes Bep

Anoniem zei

Gefeliciteerd Lida. Het altijd leuk om iets te winnen. Jammer dat jullie zelf niet kunnen genieten van het ijs. Leuke pop. Bankje is ook mooi.

Klaske zei

Hier maar inleveren die ijsbekers, daar zitten koolhydraten in;-))
Stuur maar op zegt dochterlief, die is gek op ben&jerryijs, maar wie weet wij doen ook mee met 1 lot..
Fijne dag Lida

Ineke zei

Gefeliciteerd met je prijzen! Het bankje heeft mijn voorkeur. ;-) De ornamentenpop is een plaatje ben benieuwd naar de hartjes.
Fijne dag, Ineke

Carin zei

Dat voetenbankje staat vast heel leuk in je huis en die standaard ook, mooi is die nietwaar?
En die ijs ..... jammie... jammer dat ik niet dichtbij in je buurt woon anders waren er al enkele op :-)

Ineke zei

Wat een prijzen, van harte gefeliciteerd Lida! Dat voetenbankje is echt wel heel gaaf

Groetjes en een fijne dag

Ageeth Dorsman zei

Dat is even dubbel feest bij jou: ijs
en een prijs! Gaaf zeg, dat bankje.
Maar het aller-aller-allerleukst vind
ik die pop!
Groetjes van Ageeth

Willy zei

Hej ook nog ijs gewonnen en wat veel!
Veel plezier met het mooie bankje.
De pop is ook leuk, die komt vast snel vol.
Groetjes,

Maria zei

De pop is fantastish en wat staan die hartjes er leuk op. Gefeliciteerd met het winnen van je prijzen, leuk bankje en knap dat je van het ijs af kan blijven.
Liefs
Maria

sylvia zei

gaaf, hoor, al die kadootjes!!
maar je rol en de knoopjes erop vind ik ook superleuk, misschien nog wel leuker dan al het ijs......tja, ik ben ook voortdurend in gevecht met de kilo's, he?! Nu met al dat stilzitten helemaal.......:(
groetjes, Sylvia

Janny de Roo zei

Daar krijg ik het nu warm van.....ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten...ik eet bijna nooit ijs....!

Chris zei

Nou....vandaag kon je wel wat ijs gebruiken, haha!! Maar 18 potten, dat is wel een beetje veel.
Je bent maar een bofkont Lida, leuk hoor. Ik vind die pop ook wel errug leuk hoor!! Dagdag.

katrien zei

Bij zo'n warm weer kan een ijsje wel smaken.
Wat een leuke pop.

Plakhuis zei

Jij bofkont!! Lekker in de prijzen gevallen. En die pop vind ik enig! Ben d'r jaloers op.

Kiekplaotiesenzo zei

Prachtig bankje en de pop vind ik SUPER!!!