donderdag 19 juli 2012

Helaas, jullie mogen niet alles zien!

Maar ja dat is nu eenmaal nodig als je wat geheim wilt houden! En de FRIENdS swap is natuurlijk geheim tot alle cadeautjes bij de andere deelneemster zijn aangekomen en het tijd is om alles te onthullen over drie weken! Maar natuurlijk zette ik nog wel wat steekjes aan mijn sneeuwman en op de grond waarop hij staat na is hij helemaal af!


Ik heb de sneeuwvlokken met zilvergaren geborduurd zodat het net lijkt of de sneeuw glinstert, misschien ga ik ook in de bruine ondergrond wat sneeuwrandjes borduren al staat dat niet op het op het patroontje.
Verder krijg ik steeds meer zin om ook aan de andere patroontjes te beginnen:


Maar ik heb ook nog wat andere dingen die op afmaken wachten:


De ABCdaire ligt al een hele poos stil en ook mijn zomer/herfst/winter borduurtje is nog steeds niet af:

Dus wat zal ik hierna gaan doen?? Ik denk dat als het echt warm mocht worden volgende week ik veel en lang buiten ga zitten met alle borduurtjes om mij heen die op een vervolg wachten en om de beurt wat steekjes erop ga zetten en dan kan ik nu wat kleine dingen aanpakken! Dus eerst wat sneeuwmannen!!
Fijne dag en veel plezier met jullie steekjes!

22 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een heerlijke werkjes in het vooruitzicht, die sneeuwman is echt leuk zeg!
Ik hoop het zo Lida, dat het mooie weer er eindelijk aan mag komen en we heerlijk in de tuin kunnen zitten borduren :)
Liefs, Sonja

GRANNY'S HOUSE zei

Dat is geen slecht idee en het ziet er ook nog eens mooi uit, vooral de witte.

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Lida, je zult je echt niet vervelen, keuze genoeg, heerlijk!
Fijne dag.

carine zei

Lida, je bent weerom aan hele mooie projecten bezig! Proficiat! Heerlijk hé zoveel afwisseling in huis. Kijk uit naae de resultaten en die laten bij jou geen tijd tussen.... dikke knuffel Carine

Berna zei

Keuze genoeg als de zon gaat schijnen en je lekker buiten kunt zitten.

Yvonne zei

Ik zou het overzicht kwijtraken Lida. Zou eerst dingen afmaken want dat is ook zo leuk! De sneeuwman is leuk zo met die vlokken om 'm heen!

quilting Jeannet zei

Lidaatje, wat ben je toch een bezige bij, ik verbaas me er altijd weer over, joh, als het warm is ga je gewoon langs de nieuwe waterweg zitten, daar vang je vast een koel briesje, wel je draadjes goed vasthouden...(((

carmen zei

los abecedarios son magníficos...

BASJE zei

hoo dat je niet al te lang moet wachten op het mooie weer. Hier is het herfst, Basje

Annelies zei

Mooie borduurtjes. Er komt altijd wel weer een tijd voor.

Heleni zei

De sneeuwman is erg leuk Lida.
Ik heb ook altijd verschillende dingen onder handen maar jij spant de kroon.
Het weer schijnt beter te worden dus wie weet kunnen we zomaar weer de tuin in.

groet, Heleni

foekie's fashion zei

Wat een leuke borduurwerkjes, ik zou zo met je mee willen borduren, maar ook ik heb een zooi ufo's, dus ik ze g nee. Er komt mooi weer aan dus geniet lekker van je werkjes in het zonnetje. Groetjes van Joke

Hilde zei

Je kan inderdaad zomerwerkjes nog even uitstellen. Heerlijk als je kan kiezen wat je zal aanvatten.
Groetjes.

Grit zei

Hallo Lida,
Dein Schneemann ist Klasse. Und ich liebe das ABC.
LG Grit

liefdevoortextiel zei

Volgende week komt de zon en voorlopig zit jij in ieder geval nog niet zonder werk!

Ineke zei

Prachtige borduurtjes weer! Gelukkig hoef je je niet te vervelen.
Fijne dag, Ineke

Ageeth Dorsman zei

Wat een leuke patroontjes heb je onder-handen en in het vooruitzicht.
Ik ga denk ik ook maar eens iets klaarleggen wat kan fungeren als
"buitenwerkje"...
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

Je sneeuwman is erg leuk geworden.
Hopelijk kun je volgende week lekker veel buiten zitten, daar hoop ik ook op!
Groetjes

Guusje, zei

Je sneeuwman wordt mooi en wat heb je mooie borduurwerken onderhanden, ja volgende week wordt heerlijk borduurweer ik heb ook al iets opgezocht.

Cuny zei

Wat een leuke dingen toch allemaal weer

Ellie zei

Lida, wat prachtig die ABCdaire en die winter merklap [?].
Echt héél mooi!
Groetjes,

Marga (MarPie) zei

Jij gaat zo snel ik kan het amper bij benen. je ABC lap vind ik wel heel mooi worden hoor.

Groetjes,
Marga♥