donderdag 26 juli 2012

Geen steek gedaan...

Nu ja aan mijn naai of borduurwerkjes, ben gistermorgen eerst naar Mams geweest, het was namelijk de sterfdag van mijn zusje en dan ga ik altijd even bij haar langs.
's Middags lekker buiten gezeten met mijn e-reader en daar eerst het eerste boek uitgelezen  en daarna begonnen aan het tweede deel van de trilogie van de Zwarte Magiërs!

En van de week hoop ik ook het derde deel te gaan downloaden op mijn e-reader en daarna blijkt er ook nog een vervolg serie te zijn, daarvan is ook het eerste deel al als e-book verkrijgbaar, dus ik kan voorlopig lekker doorlezen!

Heb ik dan alleen gelezen? Nee hoor we hebben samen een nieuwe linnenkast in elkaar gezet die op de kleine slaapkamer is gezet, een simpel geval maar prima voor het opbergen van de winterkleding in de zomer en omgedraaid!


Aan de andere kant heb ik een heel stel planken, daar zal ik voorlopig mijn boeken neerzetten en ook wat andere dozen met spulletjes en vandaag haal ik ook de strijkplank naar beneden, nu kan ik voortaan voor het raam gaan staan strijken en voor op de hobby kamer kocht ik een klein strijkplankje, dat is groot genoeg voor mijn blokken en met een reisstrijkijzertje makkelijk in gebruik en het neemt heel wat minder plek in! Bovendien scheelt het heel wat trappenlopen!

Niet dat het kamertje al helemaal klaar is, er staan namelijk nog een hele lading spullen van DS en die blijven daar staan tot hij zijn eigen huis heeft! Maar dat staat mij niet in de weg, dus voorlopig ga ik heerlijk genieten van deze nieuwe werkruimte!
Fijne dag!



19 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Lief dat je naar je moeder gegaan bent. Het zal voor haar een verdrietige dag geweest zijn, en dan is het goed dat je er bent. Mijn zusjes zijn er allemaal nog, maar het lijkt me een groot verdriet als er een niet meer zou zijn.

Lees lekker door zou ik zo zeggen, je lapjes wachten wel. Het is ook haast te warm om iets vast te houden.

Veel plezier weer vandaag enne niet teveel strijken hoor......

Groetjes

Wietske

Marijke zei

Ja dat kleine hobby strijkplankje is geweldig, hier staat hij op de commodelapjeskast!
Geniet van het zonnetje en veel leesplezier!
groetjes Marijke

quilting Jeannet zei

Lida, ik heb het boek ook maar aangeschaft nav jou enthousiaste verhaal, enne....waar heb jij dat handige kleine strijkplankje vandaan als ik vragen mag??

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een verdrietige dag, het is ook niet eerlijk als een kind eerder gaat dan de ouder.
Handig strijkplankje, ik heb hem ook.

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Lief dat je bij je moeder bent geweest op die verdrietige dag ...!
Het was echt te warm om te handwerken gisteren en vandaag zal het wel weer ent zo worden.....!
Fijne dag.

Unknown zei

Wat goed, zo´n klein strijkplankje!
Veel plezier met lezen,
groetjes Berbel

Yvonne zei

Wat leuk Lida, ik kocht deze week precies zo'n klein handig strijkplankje bij dat grote woonwarenhuis. Veel leesplezier!

Petra zei

Wat lief dat je naar je moeder bent geweest. Zal voor jou ook geen gemakkelijke dag zijn.

Groetjes,
Petra

marga zei

Zo'n bezoekje kan heel waardevol zijn.
Je hebt dan wel geen steekjes gezet maar er is wel veel ander werk uit jou handen gekomen.
Groeten
Marga

Wilma Kuin zei

Lief dat je naar je moeder bent geweest,.. ach een moeder die haar kind moet missen,... bbrrr,...
Bij ons is het alweer een jaar geleden dat mijn lieve broer ons moest verlaten,.. vind het zo vreselijk moeilijk en verdrietig,..

De kamer is prachtig aan het worden,.. Het kleine strijkplankje heb ik ook en geniet ervan,.. heb wel een molton er onder gedaan,... de stof alleen was wat dun,..

KijkDaarIs zei

Het zijn altijd van die moeilijke dagen...maar hopelijk krijgen de fijne herinneringen op den duur de overhand..ook al blijft het moeilijk!!

wat een mooie boeken lijken me dat..ik heb op het moment de rust niet om te lezen..ben zo weer weg met mijn gedachten..maar misschien volgende week..dan krijg ik op donderdag vakantie!!..;0)
nu een vrije dag..dus maar weer lekker aan rommelen...
Fijne dag!!!

Frederika zei

Heerlijk genieten in het zonnetje van een goed boek. Het leven kan toch heerlijk zijn. Genietse.

AnitaS zei

Gelukkig dat je met je moeder het verdriet kunt delen. Die boeken wil ik ook lezen.

Willy zei

Moeilijke dag voor je moeder en natuurlijk ook voor jou, dan is het fijn om even samen te zijn.
Je krijt er weer een fijne kamer bij. Vandaag wel lekker genieten buiten met een handwerkje en boek.
Groetjes,

Ageeth Dorsman zei

Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar
die boeken... Dat kleine strijkplankje
heb ik ook, ooit aangeschaft voor mee-
op-vakantie, maar nu in gebruik in
mijn hobbykamer, en inderdaad, reuze
handig!
Groetjes van Ageeth

mieke zei

Het is ideaal weer om te lezen.

Fijn dat je je moeder ( of elkaar) kon steunen, op de herinnerings dag.

Ascension zei

Siento lo de tu hermana.
Es una habitacion de trabajo preciosa, seguro que la vas a disfrutar.
....y cuando puedas empiezas a leer los libros jeje
besitos ascension

ivoorwit.blogspot.com zei

Het is moeilijk hè als moeders hun kinderen verliezen en ook voor broers en zussen natuurlijk.
Gelukkig dat je veel naar je moeder kan gaan.
Lekker lezen in de tuin, heerlijk.
Geniet er van. Ook voor jou een goede tijd.
Groetjes, Thea R.

Carin zei

Dat lijken me erg leuke boeken. Nu mijn elleboog opspeelt lees ik ook veel meer. ik ga eens checken of ze ze ook bij de bieb hebben !!