zondag 24 juni 2012

Uitverkoop!!

Nee niet bij mij hoor, maar bij Crownstitches en dus ben ik daar gisteren even langs gegaan! Nee ik zit niet om een patroontje verlegen en ging eigenlijk alleen om een strengetje rood garen, maar zoals de meeste van jullie wel weten, ben ik niet alleen gek op harten, maar ook op:


Juist Sneeuwmannen!! Ik weet heus wel dat de zomer nog maar net is begonnen, maar heb toch even tijd nodig om deze te maken, dus die gingen mee! Heb ook nog geen idee hoe ik de patroontjes ga gebruiken  maar dat komt vanzelf wel, eerst nog wat andere dingen afmaken! Heb ook blauwe borduurstof erbij gekozen, want dat vind ik wel een heel leuke kleur als achtergrond voor deze koude mannen! Ik weet ook al waar ze ter zijner tijd komen, want eergisteren tikte ik ook dit hart op de kop:


Zag het al een hele poos geleden in een blaadje en viste toen achter het net, zag het toen ook nog eens gevuld met schattige borduurtjes en laat ik nu afgelopen vrijdag de laatste bij Leen Bakker in Vlaardingen vinden, ze hadden weer een nieuwe lading ontvangen en ook deze was al weer bijna op! Vandaag gaat DP hem boven in het trappenhuis hangen bij de trap naar mijn hobbykamer en dan ga ik hem waarschijnlijk vullen met speldenkussentjes, maar dat zien jullie morgen dan wel weer!
Geen lapjes vandaag, mijn hand is te gevoelig om te gaan snijden, dus die moeten nog even wachten!
Fijne dag!

31 opmerkingen:

Annelies zei

Leuke aankopen !

quilting Jeannet zei

Leueueueuk....dat hart!en natuurlijk je patroontjes

Nardy zei

Wat een leuk hart Lida!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een geweldige aankopen heb je weer gedaan.
Hopelijk is je hand weer snel minder pijnlijk.

Groetjes
Ines

Marga (MarPie) zei

Zeer leuke aan kopen. Met de tijd krijgen we het hart vast nog wel eens gevuld zien.(alstublieft)

Groetjes,
Marga♥

Ineke zei

Prachtige patroontjes! Het hart.... ben benieuwd! Beterschap met je hand, vervelend lijkt me dat dat zo lang duurt.
Groeten, Ineke

Jeanny zei

Ja de harten waren weer te koop bij Leenbakker had ik gehoord.
Heerlijk om dit te gaan inrichten Lida ! Ben benieuwd naar het resultaat.
Fijne zondag.

katrien zei

Wat een leuke aankopen,veel plezier ermee.

Anoniem zei

Balen van je hand! Het leuke van dat hart is dat je er zo veel dingen mee kan doen, fijn dat je er toch nog eentje op de kop hebt getikt! Sneeuwmannen? Tja, als ik nu naar buiten kijk... ;)! Fijne zondag!!

Yvonne zei

Lijkt me leuk wat je met het hart gaat doen en mooie nieuwe borduurtjes om alvast naar te kijken.

Noa zei

zekers je hebt weer mooie aankopen gedaan en ben benieuwd naar het resultaat

quiltlodge gerda zei

Leuheuk die sneeuwmannen. En ach, met dit weer hoeven we niet op de herfst te wachten, toch? Je krijgt nu vanzelf zin om aan sneeuwmannen te beginnen. Heb ook nog even genoten van de plaatjes die je maakte bij kruisjes en steekjes. prachtig. Lekker genieten vandaag van rustig binnenblijven.

Heleni zei

Wat een schattige patroontjes Lida. Ben benieuwd hoe je hart er uit gaat zien.

Heleni

liefdevoortextiel zei

Mooie aankopen,wat vervelend dat je hand weer opspeelt en je wilt nog zoveel maken.

Ria zei

Tja, en wat doe je dan als je hand niet meer wil. Juist je gaat vast inkopen voor als hij het weer doet. Wat een leuke patroontjes heb je op de kop getikt. En dat hart. Enig. Ben benieuwd hoe hij er aangekleed uitziet.
Fijne zondag,
Ria

Berna zei

Mooie aankopen heb je weer gedaan. Heb je nog wel plekjes is huis om alles neer te zetten/hangen?
Fijne zondag.

petronella zei

Mooi hart, dat mis ik dus hè, dat soort dingen heb je hier gewoon niet!! Maar gelukkig hebben we tegenwoordig internet!

Else zei

Jij hebt de buit weer binnen (lol) Fijne zondag, knuffel Else

ria vogelzang zei

Leuk hart! Lekker genieten vandaag!

Willy zei

Hè vervelend die pijn aan je hand. Je hebt zoveel leuke borduurwerkjes die liggen te wachten. Fijn dat je nog tegen zo'n hart bent aangelopen.
Groetjes,

yvonne zei

Wat een mooie aankopen!!!

Fijn weekend ....

Bizzy Martine zei

Wat een leuke koopjes!!! Dat hart is prachtig!!!

mieke zei

Oooohh dat hartje, wat leuk! Ja, je moet er maar net tegen aan waaien. groetjes.

Ria zei

Ik ben helemaal weg van je mooie hart, komt vast wel weer vol met hele leuke dingetjes. Fijne dag we moeten hem zelf maken de zon is niet te zien.

Groetjes Ria V.

Hennie zei

Wat leuk geweldig zo'n uitverkoop er zit altijd wel wat mooi bij, voor weinig. Mooie spulletjes heb je gekocht.

Fijne zondag Hennie.

Guusje, zei

O wat een mooie patronen en het hart daar ben ik ook helemaal weg van ik ga hier morgen ook nog even kijken.

Hermie zei

wat een gelukkie dat ze de laatste net voor jou hadden bewaard.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat heb je leuke patronen gekocht, Lida, en mooi, dat blauw erbij.
En dat hart, helemaal te gek, dat zou je helemaal niet bij Leen Bakker verwachten. Er is morgen vast een run op bij de Leen Bakkers van Nederland!
Het beste met je hand, hoop, dat het nou eens gauw beter wordt.
Knuffel, Cisca

Gerda Hartman zei

Echte "snoepaankopen". Veel plezier ermee.

Anoniem zei

een hart om verliefd op te worden.

marian'ne m zei

Hoihoi, oei wat ben ik hier lang niet geweest, en jij bent niet de enige die ik verwaarloos !!;-))

Had al een vermoeden dat jij in Huizen was geweest, hoorde je naam noemen !!

En dit soort hart hing ook in Huizen dacht ik, héél leuk te pimpen

((zwaaii))... MM