zaterdag 26 mei 2012

Vergeten en boeken!

Helemaal vergeten mijn fototoestel mee te nemen naar de bee en ook mijn mobieltje thuis laten liggen, gevolg geen foto's van de bee en de leuke/ mooie dingen waar aan werd gewerkt! Zelf zat ik op mijn gemak lapjes te vouwen voor een poppenhuisbeurs in Duitsland volgende week waar Cora staat met haar speciale stofjes en bijpassende behangetjes! Ik heb er al naar zitten gluren en zag al een mooi behangetje voor in mijn poppenhuis!

's Middag eerst de boel thuis glad gemaakt en lekker met water geplensd, buiten alle ramen gezeemd en dat was wel nodig ook, wat zag het eruit, daarna een paar kussens op de stoel gegooid, kussentje extra voor in mijn rug en met mijn boeken erin gekropen, in het begin kwam er niet veel van lezen, heb even een heerlijk dutje gedaan onder de zonwering, daarna eindelijk deel twee van Aprilynne Pike's serie over de fee Laurel ( Spells)uitgelezen en aan deel drie (Wild) begonnen.


Natuurlijk gebruik ik nog steeds een papieren boekenlegger want mijn geborduurde is nog niet af, maar naast een gekregen exemplaar van Maaike Bakker gebruik ik ook deze twee foto's vaak als legger, herkennen jullie het quiltontwerp van Lysette, beiden stonden op haar blog en op de linkse ben ik best trots al vind ik de rechtse veel origineler afgewerkt!


Zo vandaag kom ik misschien samen met Ome Jan weer aan wat steekjes toe, maar eerst naar de markt met DPvis halen, vanavond lekker op de barbecue! Past perfect in ons dieet en al ben ik in twee weken maar 3 kg. afgevallen, DP is wel 10 kg. kwijt!! Maar we gaan stug door, want we zijn geen van tweeën al op ons doelgewicht!
Fijne dag!

11 opmerkingen:

Ellen zei

Geniet van een heerlijk Pinksterweekend en lekker doorgaan met lijnen hoor 3 kg voelt al een stuk prettiger en is een hele prestatie, bij mannen gaat het nu eenmaal veel sneller, ben er inmiddels 13 kwijt en voel me herboren.

Anoniem zei

Oh, wat knap Lida, ik vind 3 kg echt al veel!! Het is bekend, dat mannen veel sneller en meer afvallen dan vrouwen, dus daar zou ik me maar niet aan storen! Gewoon stug doorgaan!! Ik moet ook beslist weer, na 1 week vakantie was er 2 kg bij, en er moest al bijna 5 kg af... oeps, dat wordt dus weer oppassen de komende periode!! Lieve groetjes!!

Rennie zei

Hai Lida, knap hoor dat je je tijd zo leuk vult nu de handjes even geen steekjes mogen maken. Mail me je dieet svp?

Guusje, zei

Wat goed dat jullie al zoveel zijn afgevallen. Mooie boeken heb je en mooie boekenleggers. Het was gisteren heerlijk weer om een klein dutje in de zon te doen, heb ik ook gedaan.

Janny de Roo zei

Nou 3 kg afvallen scheelt al bijna een maatje hoor....! Als het je bevalt, dan lekker doorgaan.....Ik vind het altijd een hele klus....en begin er dan ook niet snel aan. Goed weekend, Janny

mieke zei

Ik ben niet zo'n leesmonster, maar de kaften zien er al mooi uit!
Oooohhh hoe heet dat dieet ?
Je hebt er wel iets over geschreven, maar dan zou ik het even terug moeten zoeken.
Het gaat goed bij jullie, volhouden hoor !

Johanna Zweden zei

Goed hoor dat je al 3kilo kwijt bent, succes met de volgende kilo´s
Fijne pinkster
Groetjes Joke

marga zei

Nou een dutje mag hoor zeker met dit mooie weer. Na gedane arbeid is het toch goed rusten.
Ik wens je heel veel succes met jullie dieet en hel fijne pinsterdagen.
Groeten
Marga

Jasmijn zei

O wat leuk een poppenhuis...ik ga komende winter ook opnieuw beginnen aan mijn poppen-quilthuis.
Toen Jasmijn net bij mij was, werkte ik hier ook aan. Op een ochtend kwam ik in mijn ateliertje en lag mevrouw breeduit in de benedenverdieping. Alles lag eruit...maar ja ze lag er zo lief in. Een paar maand later toen voor haar de lol eraf was heb ik er de "brokkenkroeg" van gemaakt en die staat nog altijd hier vol met lekker brokjes voor de Katermansjes.
Helaas mag ik dus opnieuw beginnen.
Maar ja een echt huis moet je toch ook drie keer bouwen om alles goed te krijgen???
Een fijn weekend van ons allemaal

Frederika zei

Knap zeg 3 kilo, mij lukt het nog niet om een gram te verliezen.
Succes met verder lijnen

Fijn Pinksterweekend

Klaske zei

Ik heb mijn fototoestel meestal wel mee naar de bee, maar vergeet vaak foto's te nemen door het gekletst,haha...
Doorzetten hoor, dan raak je nog meer kilo's kwijt, ik doe met je mee.....
Dus gisteren ook heerlijk gebarbecued..
Fijn weekend