vrijdag 27 april 2012

Ik zag hem staan ...

in een blaadje van de Blokker en omdat ik echt geen plek heb voor een echte heb ik deze maar mee naar huis genomen:


Nee niet de klok, de brievenstandaard of dat schattige stolpje, maar de mannequin! Nee hij blijft echt niet zo, hier moet ik dus mee aan de slag, want hij moet wel een persoonlijk tintje krijgen toch!

Verder kocht ik de allerlaatste Tablet bij het Kruidvat, zodat ik straks als we op vakantie zijn niet met de grote laptop hoeft te sjouwen, maar lekker makkelijk met dit kleine ding kan werken, nu ja... moet hem eerst nog aan de praat krijgen (heb hem nu wel helemaal opgeladen!) en dan moet ik nog even leren hoe en en ander werkt.



Via het internet een hoes met toetsenbordje er bij besteld, want met touch screen werken, dat zie ik bij zo'n klein ding niet zo snel goed gaan!

De steekjes aan mijn mysterie van Yoko Saito gaan ook lekker, kijk het blok is nu zover:


Al met al lekker opgeschoten, ben ook al bezig geweest aan de onderrand, deze wil ik er binnenkort aan maken en dan ga ik het blok voor blok quilten en daarna als alle blokken klaar zijn en ik weet hoe hij in elkaar moet dan op de quilt as you go methode de laatste steken eraan doen, Ben nu ook al bezig met de stofjes voor blok twee en deze helemaal voor te bereiden zodat ik straks in een keer door kan werken!
Zo ik ga weer snel aan de slag, straks lekker wat steekjes zetten op de bee bij Cora en vanmiddag pas het huishoudelijke werk, maar ik maak er wel weer wat van!
Fijne dag!

P.S. Daar er problemen zijn met het publiceren via het schema, zullen er de komende tijd niet altijd al vroeg berichtjes op mijn blog komen. Heb al geprobeerd dit probleem door te geven aan Blogger maar is nog niet goed gelukt! Hoop dat het snel verholpen wordt!

25 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Hey Lida, je blok van Yoko Saito ziet er prachtig uit!!! Ik ben benieuwd naar je mannquin.
Groetjes,
Martine

Annelies zei

Lida, ik las op "Prikbord quilten" dat je het probleem kunt tackelen door niet alleen de tijd in te stellen, maar ook op publiceren te drukken.

Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Willy zei

Lida er wordt bij Blogger al aan gewerkt, het is een programmeerfout.
Het popje vind ik zo ook al een leukerd, ben benieuwd hoe je haar gaat aankleden.
Mooi blok en stoffen.
Fijn weekend, groetjes

Willy zei

Fijn zo'n tablet,toetsenbord lijkt me ook prettiger.

liefdevoortextiel zei

Mooie aankopen, benieuwd wat de mannequin gaat showen!

Johanna Zweden zei

Schattig je popje
Wat word je quiltje enig
Groetjes Joke en alvast een fijn weekeinden

Nardy zei

Wat wordt het een leuk blok Lida! Ben benieuwd wat de mannequin gaat dragen. Fijne dag, groetjes Nardy

carine zei

Lida, je standaartje is prachtig ook zo, maar geeft het maar iets persoonlijks! Je huisjes zijn ptachtig, verstandig om quilt as you go te gebruiken, het gaat een stuk sneller. Wat je tablet betreft, met je toetsenbordje erbij komt hij toch kleiner dan je laptop, want ik ken deze tabletniet. Geef me eens de maten door aub. Ik ben echt blij voor je met al dat moois!!

Gerda Hartman zei

Wat een prachtig blok. Veel plezier met je tablet!

Noa zei

Jij bent ook al mooi ver met je blok,ik vind het leuk werk

gr

Janny de Roo zei

Ik vind je mannequin er zo ook goed bij staan hoor. Maar ongetwijfeld heb je al iets in je hoofd, hoe je haar aan gaat kleden.....!
goed weekend en succes met je Tablet....!

Janny

Anoniem zei

De 'blote' mannequin is ook al het aanzien waard hoor. En het blok van Yoko is er weer eentje om bij te smelten. Gisteren had ik geen tijd om veel blogs te lezen dus vandaag zag ik de eieren voorbij komen; stuk voor stuk juweeltjes.

Klaske zei

Je misterieblok word prachtig! Fijn weekend

Chris zei

Tjonge Lida, je gaat helemaal met de trend mee. Een tablet! Wel handig voor op de vakantie. Ik denk dat jij het wel snel onder de knie zal hebben.
En wat Annelies opmerkt: zo doe ik het ook altijd en ik heb er geen problemen mee. Dagdag.

Kiekplaotiesenzo zei

Vind het blok ook schitterend worden! erg mooi van kleur... groet en fijn weekend, diny

Wilma zei

Hoi Lida, wat mooi je Yoko blok! Succes met je tablet.
Groetjes, Wilma

Frederika zei

Het is een mooi blok. Succes met het tablet. Ik ben zelf ook van plan een te kopen dus ben benieuwd hoe die bevalt.

Inge zei

Leuk zo'n mannequin popje. Ben benieuwd wat je haar aan gaat trekken.
Je Yoko blok ziet er prachtig uit!

Groetjes,
Inge

Anoniem zei

Het maakt mij niets uit hoe laat je bericht komt, áls het maar komt.
Een grote mannequin is ook wel heel groot, dit is een mooi maatje.

Plakhuis zei

Wat een schattig paspopje! en je yoko saito is om te kwijlen! Mooi!!!

MarianneD zei

Dat zal vast wel iets moois worden jou kennende!En je blok van Yoko ziet er al prachtig uit!

mieke zei

Leuk het paspopje.
En waarschijnlijk fijn het tablet.
Het klaarzetten vd blogjes.
Ik stel datum en tijd in, klik dan ' gereed ' aan en vervolgens klik ik ' publiceren ' aan. Succes.

Evelyne zei

Hi Lida, ik heb mijn paspopje geborduurd staat op mijn blog.
Ik ben gisteren aan mijn mystery quilt begonnen. Leuk dat jij hem ook maakt!
Fijn weekend, Evelyne

Vlijtige Handjes zei

Ik heb er ook een tabletje bij en dat werkt veel fijner. Hele fijne vakantie.