vrijdag 17 februari 2012

Sorry schat!

Ja meiden moet echt sorry zeggen, zit ik hier te vertellen dat wij niet aan Valentijnsdag doen, blijkt dat mijn DP wel iets had besteld, dat het alleen te laat werd bezorgd!  Kijk maar eens wat er uit dat saaie bruine doosje kwam!

Ik heb jullie al meer verteld dat ik een verwend nest ben en dat blijkt nu dus weer! Heerlijke ouderwetse geur en ik ben er dol op!, dus nogmaals Bedankt Schat!!

Nu de heren stukadoors zijn geweest en hebben hard gewerkt en het is hartstikke mooi geworden! Hier een foto van de wand in de gang:


Nu moet het eerst twee dagen drogen voor we verder kunnen gaan werken, want als jullie de trap zouden zien! Vandaag mag ik die pas gaan stofzuigen en dan moet dit weekend het oude tapijt eraf worden gehaald en de trap worden voorbereid en dan mag donderdag de stoffeerder komen! Maar voor die tijd wil ik nog wel de verfkwast hanteren en de deuren beneden verven, maar ach dat zien jullie dan wel weer!
Zo ik ga maar eens mijn handen laten wapperen, want geloof me het fijne grit ligt tot de zolder aan toe!
Fijne dag!

25 opmerkingen:

sylvia zei

Ziet er mooi strak uit in de gang!!! En jij verft zelf?? Brr, mij niet gezien, is voor DH en ik ben van de catering........;)
toch nog een lief kadootje, inderdaad een oude geur, maar is er nog steeds he?! Ruik maar lekker.........;)

Made by Meet zei

Je gang ziet er weer mooi uit en we hebben behalve quilten en borduren nog een overeenkomst.... Chanel No. 5 heerlijk he!

Rennie zei

Na gedane arbeid is het goed ruiken bij jou! Is trouwens ook My Favorite!

GRANNY'S HOUSE zei

Oooooooooooh mijn lievelings luchtje, nu heb ik alleen nog maar de 2 navullingen staan en snuffel ik er af en toe even aan ;-)

Groetjes
Ines

Johanna Zweden zei

mooi je gang, wat heerlijk licht en ja wat een verbetering
MMMMMMM kan je hier ruiken, zalige lucht,

Yvonne zei

Misschien wel ouderwets maar dat is misschien waarom we het zo'n heerlijk luchtje vinden! Lief hoor!

Gerda Hartman zei

Heerlijk hé zo'n gang, zo eentje hebben wij nu ook (lol). En nog lekker verwend ook. Fijn weekend en sterkte met vloerbedekking afhalen.

Home and Lifestyle zei

Het zat dan wel in een saai doosje...maar je hebt geen saaie man, wat een lieverd zeg!! Succes met het klussen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

carina zei

Verstand op nul en niet nadenken over de rotzooi straks zit je erbij als een prinsesje. Ziet er voor ons al perfect uit. Dat gruis is echt vreselijk en het zit overal he. En vloerbedekking strippen is ook zon leuke klus ik zal aan je denken heel veel succes! Sprenkel wat vijf op je lijf en geniet van de dag! Groetjes carina

Heleni zei

Ooh lekker geurtje Lida. Wat een verrassing zeg.
De gang ziet er al perfect uit. Lekker fris en strak.
Verfze vandaag.

groet Heleni

Anoniem zei

Wat vreselijk lief dat je DJ zo toch nog zo heerlijk verwende...! Ondanks alle drukte moet ik hier toch even een berichtje achterlaten Lida, wat bof je toch met hem! De gang ziet er nu al supermooi uit, wat heerlijk dat dit gedeelte af is! Liefs!!

josé zei

Je gang is prachtig, wat leuk dat je ons op de hoogte houd met al je werkzaam heden.

Ik vind dit enig om dit te volgen.

Je geurtje wat lief, ik gebruik haar zusje heerlijk.

Liefs José

quiltsathome zei

Beste Lida,

Wat wordt het prachtig !
En geniet ook maar lekker van je heerlijke geurtje !
Groetjes, Patricia

Vlijtige Handjes zei

Het ziet er puik uit. Nog even en dan is het genieten met een heerlijk luchtje.....

Erna Peekel zei

Dat ziet er super strak uit. En lekker toch een heerlijk geurtje.

Groetjes,
Erna

AnitaS zei

Prachtig ziet je gang er al uit. Wat een verwennerij van DP.

Jossie zei

Heerlijke verrassing toch! Wat zal het lekker ruiken in je frisse opgeknapte huis.

Willy zei

Wat Lief van je DP!
De gang ziet er toppie uit!
Fijn weekend, groetjes

Ageeth Dorsman zei

Wat een lief cadeautje! Toevallig is
deze nr.5 ook "mijn" geurtje, dat ik
al jaaaaren gebruik. Het is heerlijk.
De gang is heel mooi geworden!
Groetjes van Ageeth

Heidi zei

Hallo Lida! Mooi is je hal geworden. Alleen stukkers maken z'n rommel. En nu ook nog een nieuwe tapijt op de trap dan het je een nieuwe huis...qua gevoel is dat zo als je iets doet in huis. Heb je een drukke weekend voor je maar heb je ook een beetje tijd voor naald en draad?

Hugs en groetjes,
Heidi

Anoniem zei

Een beetje Chanel over het fijne grit en alles is weer opgelost.
Een dag ná Valentijn is toch ook leuk.

Inge zei

Wat een lieverd, die DP van jou!!
Je gang ziet er goed uit, maar verven? Mij niet gezien, ik kan het niet eens, mijn DH kan het véél beter, dus....... je snapt wie het hier moet doen LOL

Liefs,
Inge

mieke zei

Dat ziet er mooi strak uit !
En lekker en geurtje. Dat was vast voor al het harde werken!

marga zei

Hallo Lida
Jou gang is mooi geworden hoor.
Kan ik zien hoe het worden moet wij doen volgende week een poging om hem af te maken.
Wat goed van jou dat schilderen ik kan veel maar dat laat ik aan de baas over die kan dat beter.
Een lekker geurtje zo onverwacht dat is toch heerlijk.
Groeten
Marga

Willeke de la Chambre zei

Prachtig stuucwerk! en wat een zalig geurtje.
helemaal mijn merk!!!! (alleen verdeel ik het tegenwoordig tussen Coco en Allure)
Superlief en geniet van het verwende nesterigheid. Zolang je je dat nog realiseert...is er volgens mij niks aan de hand.

grinnekende groetjes,