dinsdag 15 november 2011

Wie A zegt ...

Wie A zegt of borduurt moet dus ook de B en de C borduren, daar komt het op neer en dus heb ik gisteren lekker zitten borduren, toen de huisarts tegen mij zei dat ik rust moet houden omdat ik last heb van hielspoor!

Helaas kon ik geen speciale zolen gaan kopen, want de schoenenwinkels waren dicht. Gelukkig heb ik er bij het autorijden geen last van, dus ik kan vandaag toch op bezoek bij haar, alleen een wandeling door het mooie Middelburg zit er helaas niet in.


Verder heb ik helaas geen zaagsel om het kussentje te vullen op de kop kunnen tikken, dus nu maar gewoon met watten gevuld! Ik wil wel proberen alsnog zaagsel te pakken te krijgen, het geeft namelijk een heel mooie vulling en alles komt prachtig in model! Kijk je ziet de figuurtjes erop geborduurd die ook op het patroon voorkomen en daar hangt dus de bijbehorende kleur garen aan!
En dan was er vandaag weer een heerlijk zachte vlop van Mieke in de bus, meiden wat word ik toch verwend! Kijk eens wat een lieve lapjes!

Zo dat was het nu echt voor vandaag, ik kom ook pas vanavond bij jullie langs, want ik ben echt de hele dag de hort op, Tara wordt verwend door de buurvrouw, dus die is in goede handen! Fijne dag!

26 opmerkingen:

Marijke zei

Ja AU, hielsporen doen zeer!!!
Kan er over meepraten....
Wat een schattig garenhouderkussen heb je gemaakt!
Groetjes Marijke

Annelies zei

Sterkte met je hielspoor. Dat heb ik ook eens gehad en is niet prettig.
Fijne dag !

Anita zei

Hielspoor is geen pretje. Sterkte.
Wat ben je mooie letters aan het borduren.

Home and Lifestyle zei

Nog nooit van hielsporen gehoord, maar het klinkt bijzonder lastig! Veel plezier vandaag!

Lieve groet, Ingrid

carine zei

Ja hielspoor doet enorm pijn, heb het in het verleden ook gehad , een paar inspuitingen , die de pijn nog vergroten, maar met rusten is het toch stillekes aan verdwenen, daarna nooit meer last van gehad! Gelukkig. Bye the way Lida , je sticheries zijn prachtig maar daar ben je wel een experte in hé! Dikke knuffel ,rust toch een beetje als je kunt en nog een fijne dag verder . Carine

katrien zei

Beterschap met de hielspoor.
leuke letters geborduurd.En mooie lapjes.

Johanna Zweden zei

Veel plezier vandaag Lida
Sterkte met je voeten en ik hoop dat je gauw zooltjes kan kopen, en ja hielspoor grrrrrrrrrrr sterkte
Schitterend je boduurwerkje
Groetjes Joke

Willy zei

Hej Lida, pijnlijk hielspoor, ik heb het al enige tijd. Thuis loop ik op crocs en dan valt het mee. Ik doe oefeningen, heb zachte inlegzolen en het gaat langzaam beter. Ik had er nog nooit van gehoord, maar zo te lezen komt het veel voor.
Gelukkig gaat fietsen wel met hielspoor;)
Groetjes aan Lupineke en veel plezier. Je letters worden prachtig.

Heleni zei

Hè bah wat akelig Lida. Sterkte hoor.
Je borduurtjes zijn prachtig.

groet Heleni

Gerda Hartman zei

Lijkt me heel vervelend hielspoor. Sterkte. Wat een mooie lappies weer. Heerlijk verwend. Je letters zijn prachtig.

AnitaS zei

Mooie letters weer. Je garenhanger is ook erg mooi. Jakkes hielspoor, lastig en het duurt zo lang.

Anoniem zei

De koffie, taart en fietsen staan klaar... tot straks Lida! We gaan er een gezellige dag van maken! Liefs Lupineke

Oude lappen zei

Mooie letters hoor. Ja ik heb al vernomen dat hielspoor zo pijnlijk is. Het kussentje is prachtig!
groetjes Liliane

liefdevoortextiel zei

Hielspoor, zo te zien zijn het veel mensen die er last van hebben. Ik heb het ook gehad , bij de medische hulpmiddelen winkel een soort rubberhak (leg je in de schoen) met een uitsparing erin zodat je het hielspoor niet belast gekregen. Je kan dan lopen zonder pijn!

Balsemien zei

Gezellig een dag naar Lupineke! Veel plezier! Vervelend die hielspoor, is een pijnlijke aangelegenheid...

GRANNY'S HOUSE zei

Sterkte met je voetjes.
Wat zonde dat je geen zaagsel kan vinden, heb je het al bij een bouwmarkt gevraagd, die gooien het weg, ik denk dat jij daar best wel wat van mag meenemen.

Groetjes
Inesd

quiltlodge gerda zei

Wat toch een prachtige letters. Jammer van Middelburg, maar jullie vermaken je thuis vast ook wel. Sterkte met je hiel!

Anje-Grietje zei

Gezellig dagje gewenst daar in het mooie stadje bij Lupineke
Schattig kussentje, hoop dat je nog wat zaagsel kan vinden, zou bijna zeggen in Middelburg hebben ze zaagsel voor het opscheppen........
Sterkte met "de AU" want dat is erg lastig...
groetjes Anje.

Mascha zei

Nog nooit van hielspoor gehoord. Maar lijkt me niet prettig. Beterschap hiermee.
Groetjes Mascha

Nuestras meriendas y manualidades zei

Lida las letras bordadas son muy bonitas.
Mucho animo y paciencia con el talon
Besos Mayte

Anoniem zei

hielspoor ? ken ik niet.

prachtige letters, mooi van kleur en vorm.

Ga je heel het alfabet borduren ?

Chris zei

De postbode heeft het maar druk voor jou!! Leuk is dat kussentje Lida, apart.

mieke zei

Leuke letters en leuke lapjes !
Sterkte met de hielspoor.
grtjs Miek

Jeanny zei

Vervelend als je niet goed "uit de voeten" kunt !
Prachtige letters heb je geborduurd.
Groetjes.

Wieke van Keulen zei

Eindelijk beland ik eens op je blog. Toch heb ik het gevoel dat ik je al eerder bezocht heb, Lida, maar dat ik je niet om te volgen heb toegevoegd. Leuk om zo'n dagje af te spreken. Ik koekeloer nog even verder op je blog (als je het niet erg vindt)...

Marie-Antoinette zei

Beterschap met jouw voetje en een voetje voor Tara.