vrijdag 30 september 2011

Ik mag weer kiezen...

Ja zeker, want ik heb het eerste deel van het Loose Feathersclub borduurwerk af! Gistermiddag de laatste steekjes gezet en ik ben er best blij mee! Is het perfect... nee... helemaal niet er zit ergens een fout, maar die heb ik niet kunnen vinden en dus ben ik gewoon verder gegaan, degene die hem ziet mag het zeggen!
En nu mag ik dus kiezen wat mijn volgende werkstuk zal zijn en nee het is niet de vogel geworden van het pakket dat ik jullie gisteren liet zien, in hetzelfde boekje als bovenstaand patroon staat nog een schitterende bloem die met echte zijde wordt geborduurd en daar heb ik een paar weken gelden al de garens voor gekocht en voor de ondergrond heb ik Zweigart Belfast Vintage Beige gekozen.

Ik weet alleen nog niet hoe ik hem ga borduren, het patroon is met twee over twee draden, maar ik denk dat een over een ook heel mooi zal zijn, maar misschien een beetje klein, dus ik ga maar eerst volgens patroon werken en dat ik dan later hem misschien nog eens in mini na borduur. Lijkt mij namelijk heel mooi voor aan een zilveren beugeltje. Dus vanmorgen kan ik bij Cora al het linnen omslingeren en de buitenrand borduren en dan vanmiddag lekker verder buiten in de zon! Fijne dag!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi is het geworden, prachtige tinten zitten er in het alfabet. Het vogeltje geeft het een vrolijk geheel.
Lekker in de zon vandaag.

Annelies zei

Wat een prachtig borduurwerkje. Fijne dag !

carine zei

Prachtig Lida ! je gaat terug als een trein, ja een mini voor het vogeltje zou ook mooi staan , maar ben al benieuwd naar het normale exemplaar. Fijne zonnige dag gewenst een dikke knuffel Carine

AnitaS zei

Wat is je bordurwerk weer mooi geworden. Je gaat weer in een sneltreinvaart. Je nieuwe project ziet er ook weer mooi uit. Mooi borduurgaren. Vandaag een fijne zonnige dag en lekker borduren in de tuin.

Phebe and Jane zei

Wat een schattig borduurtje. Heb je deel 2 en 3 al binnen?
Groeten,
Marian

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig en een foutje mag, daar kan je soms niets aan doen.
Ik vind je volgende borduurtje ook mooi, prachtige kleuren weer.

Groetjes
Ines

lupineke zei

Prachtig is het geworden Lida! Heel fijntjes en ik verheug me al op je volgende borduurtje. Heerlijk he, om zo lekker door te gaan met borduren! Voorlopig hebben we nog even mooi weer, dus lekker in de tuin, je hebt helemaal gelijk! Lieve groet Lupineke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Een fout of niet, het is een schatje geworden. En je volgende wordt ook vast weer mooi, aan het patroon en de garens te zien. Wat maken de dames toch een prachtige ontwerpen.
Veel plezier vandaag bij Cora en in de tuin!
Knuffel, Cisca

Erna Peekel zei

Een pracht van een borduurwerk is het geworden. Groetjes, Erna

liefdevoortextiel zei

Fijn borduurwerkje en het nieuwe lijkt me ook heel mooi 1

Gert zei

Fijn dat het eerste deel klaar is, maar hoor. En het foutje? Ik zie het niet hoor. Veel plezier met het vervolg.

Inge zei

Hij is schitterend geworden en een fout? Nou nee, die zie ik niet.
Je plannen voor het volgende werkstuk klinken ook goed, mooi garen heb je gekozen.

Liefs,
Inge

Unknown zei

Hoi,
Ik kwam hier via via, en wat een prachtig borduurwerkje. Erg mooi om te zien, zo fijn.

Verder erg leuke blog/site

groetjes Elisa

Chris zei

Dat heb je toch weer snel voor elkaar hoor. Ik zie de fout niet, maar ik ben ook geen kei in borduren. Ik vind hem zo heel mooi hoor. En je hebt weer een leuke keus gemaakt voor iets anders. Zo blijven we bezig, wat jij! Heel fijn weekend.

mieke zei

Heel mooi. En een foutje mag in handwerk.
grtjs Mieke

Judith zei

Foutjes horen ook gewoon, het is een prachtig borduurtje. Ben benieuwd Naar de volgende delen.

Els zei

Mooi Lida, wat ben je ver!! Ik heb vanavond nog wat steekjes gedaan maar ben nog lang zover niet als jij. En nu ga je die andere mooie ook maken!! TOP!!

Johanna Zweden zei

Schitterend word hij Lida
Mooi van kleur, en de volgende is ook heel mooi
en wat ga je snel
Groetjes Joke