maandag 5 september 2011

Ik ben het zat om te wachten....

dus vandaar een nieuwe blog! Iedereen weet tenslotte dat we nu lang genoeg hebben zitten wachten en het vervelende is dat ik daardoor ook alle links kwijt ben en dus bij heel wat blogs niet langs ben geweest of ik kwam er ... geen bericht vanwege weblog.
Zo dat was dat, moest mij even van het hart, nu weer over naar de gewone gang van zaken, tenslotte gaat het hier over de dingen die ik maak en meemaak en daar heb ik het dus de afgelopen tijd meer dan druk mee gehad! Wat ik o.a. deed was een baddoek borduren voor Mams voor haar 93e verjaardag, die wij gisteren hebben gevierd en ook een sleutel/garenhanger borduurde ik voor haar, ze is nu eenmaal gek op zelf gemaakte cadeautjes! Verder ben ik bezig geweest met het opruimen van mijn kast en daar lagen ook nogal wat ufo's in! De grootste lag er al een paar jaar en toen ik daar een aantal jaren geleden mee bezig was kreeg ik er negatief commentaar op van DP en toen heb ik hem in de kast gezwiept, maar toch wel erg zonde, ik had alles om hem helemaal af te maken in huis, achterkant, tussenvulling, garens! Dus de afgelopen weken de schouders eronder gezet en hier zien jullie een complete top!  Ik heb hem nu zelfs al gedubbeld! Met dank aan Cora waar ik gebruik mocht maken van de tafels in de lesruimte! Vandaag met al de regen en het onweer buiten ga ik na nog wat links te hebben toegevoegd, de eerste naden in de ditch doorstikken en daarna zal ik er t.z.t mooie motieven in quilten met Ome Jan. Dus ik ben druk bezig en zal jullie in de loop van de week wel verder bijpraten! Zo ik ga nu maar eens kijken hoe ik een en ander op het web kan deponeren! Daarna velen van jullie een berichtje sturen met mijn nieuwe adres en dan .... ach gewoon kijken wat er voor mijn handen komt! Fijne dag!

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Lida, je hebt gelijk hoor! Wat een giga misser lijkt me deze hele verhuizing te worden.... maar ja, gelukkig heb ik er geen verstand van :) Slim om hier een nieuw weblog te openen, alleen jammer van alle links die je kwijt bent. Ik ga je snel toevoegen zodat ik je avonturen weer met veel plezier kan volgen! Lieve groet Stefanie

Vlijtige Handjes zei

Ja héél vervelend voor jullie maar ook voor ons want als ik zo langs de blogs zie : Missen we jullie!!! Je quilt is echt zonde om niets mee te doen, gewoon lekker afmaken. Veel succes met blogspot en langzaamaan merk je dat het goed werken is met 'spottie'.

Simone zei

Gelukkig, je bent weer terug in blogland! Nu de rest nog....
Je quilt wordt prachtig!

Chris zei

Hahaha, welkom weer in blogland. Ik denk dat je groot gelijk hebt hoor Lida. Je site ziet er mooi uit! Lekker licht. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe het verder gaat met Weblog. We wachten wel af.
Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat is zij toch sterk! Enige top heb je daar op bed liggen.
Lieve groet van mij.

Janny de Roo zei

Ik stuurde je al een mail en heb me vervolgens keurig netjes aangemeld. Laat je boosheid maar varen en ga weer lekker aan de slag op dit blog.
Succes !
groetjes, Janny

Anoniem zei

Leuk, jij ook op blogspot!
Goed dat je die quilt hebt afgemaakt - hij was het zeker waard!
Groetjes,

Dorine zei

Hoi leuk dat je er weer bent.
En wat een mooie quilt Ja ufo'worden affo's
daar schort het bij mij ook nog aan..............

Ageeth Dorsman zei

Je hebt groot gelijk, dat je dat gedoe met weblog
zo oplost, dus welkom terug in blogland! In de allereerste plaats heel erg gefeliciteerd met je
moeder; 93 is een geweldige leeftijd! En ook de
quilt was het zeker waard om aan verder te gaan.
Groetjes van Ageeth Dorsman

Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Klaske zei

Ha, fijn om weer je blogjes te lezen. Vergeet web-log maar even, je kunt altijd nog terug..
Groetjes Klaske

Willy zei

Lida, je hebt de paginabron van je web-log opgeslagen voordat we uit de lucht gingen, daar staan alle linkjes van de blogs die je volgt, kun je zo overnemen. Als je blog via google te vinden is kun je bij in caché kijken daar is alles te vinden.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:nEMjs3umRT0J:tjorven.web-log.nl/willy/2011/08/verhuisperikelen.html%3Fcid%3D6a0133eeafe0f7970b015434b2d8a9970c+tjorven+weblog+zondag+21+augustus+2011&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a

Anoniem zei

welkom terug Lida! ik ben ook blij met mijn nieuwe blog, kan ik weer mensen ontvangen EN op bezoek gaan ;-)

carina zei

He je bent erweer, ik kon geen contact met je krijgen dus dit is een prima actie lijkt me. Gewoon lekker weer oppakken groet en quiltze ik volg je weer hoor Carina

foekie's fashion zei

Ja Lida, ik heb ook veel quiltgenoten met een weblog en kan ze al een tijdlang niet volgen. Ik ben blij dat je een nieuwe hebt gemaakt. Je hebt weer leuke dingen gemaakt, een lieve sleutelhanger en een mooi sprei. Ik zet je nieuwe blog gauw weer op de mijne. Groetjes van JOke

Marijna zei

Ha Lida, jij bent het erg zat begrijp ik nu met je nieuwe blog. Kan allemaal nog tot eind van de wwek duren las ik op nu.nl. Maar de tijd die ik nu heb, heb ik gebruikt om mijn quilt te "dubbelen" en een begin met quilten gemaakt. Ook een borduurwerk waar ik mee bezig ben, schiet nu lekker op. Maar.....ik mis jou en alle anderen wel hoor!Jou qui9lt ziet er erg mooi uit! Stik je hem met de machine door? Nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag. Wat een leeftijd zeg! Mijn moeder is 10 jaar jonger! Nou meis, tot snel weer. ik zet je bij mijn favorieten.volgens mij lukt het nu wel om mijn bericht te plaatsen!

carine zei

hallo Lida , wat een prachtig werk is dat , mooi hoor! blij ook van opnieuw op je blogje te komen. Dikke knuffel Carine

Antje uit Urk zei

Ha lida, ik ben blij weer iets van je te horen! Van harte met je mams en die top ligt daar wel heel mooi te wezen, lekker afmaken en van genieten!
En wie is toch die ome Jan?

groetjes,

sylvia zei

hallo Lida, fijn dat je een nieuw blog hebt!!!
helaas zijn de oude verhalen nu weg...........snik!!!
maar goed, vanaf nu kan ik je weer volgen!!
of je mij kunt volgen is nog even afwachten.......
groetjes, Sylvia

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelijk ook, Lida, dat je op blogspot bent begonnen, het duurt veel te lang. Wat zonde om zo'n mooie top in de kast te laten liggen, goed, dat je ermee verder gegaan bent. Je blog ziet er el leuk uit. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je moeder, wat een sterke vrouw is het. Leuk, dat ze zo blij is als je zelfgemaakte cadeautjes geeft.
Over Leiden hoor je nog van me, als het nodig is.
Knuffel, Cisca

Hilde zei

Fijn dat we weer iets kunnen lezen. Felicitaties voor je mams. Je quilt is een klassieker, de top is mooi hoor!
Groetjes

Anoniem zei

Dank voor het sturen van je nieuwe adres, ik ga je toevoegen aan mijn Google Reader, dan lees ik vanzelf wel op welk adres je verder gaat. Ik kan mij indenken dat je het wachten onderhand zat bent.

conny's quilts en creaties zei

Ha Lida fijn dat je er weer bent, we hebben alles webloggers gemist en ik kan me voorstellen dat je er van baalde. Als je op onze namen klikt vind je in elk geval weer een aantal links terug. groetjes en weer veel blogplezier gewenst!

Inge zei

Leuk Lida, je nieuwe blog en je hebt groot gelijk. Ze zoeken het maar lekker uit bij Weblog.
Prachtig die top, inderdaad snel afmaken maar.

Tot later,
Inge, die doodmoe is van de workshop Quiltwinkeltje maken, gegeven door Cora in de Quiltsteek in Best

Anoniem zei

Leuk om weer eens wat te lezen.
Van harte met Mams natuurlijk, wat een mooie leeftijd!
Je quilt ziet er goed uit. Het is soms best leuk om van die grote blokken te maken.
Jammer dat je inderdaad ook weblogs niet kon volgen, ik miste je al bij mijn give-away.

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat voor je mam! En jij ook complimenten voor de wel schitterende affe top! (je DP heeft/had geen gelijk ;-))
Weblog ... wachten duurt lang ja, ik heb me ondertussen toch wel bezig kunnen houden ....

Jessie zei

Kan me voorstellen dat je het zat bent met wachten, ik en vele andere ook. Maar ik wil nog even afwachten en gebruik mijn overige tijd om wat meer te handwerken. Gefeliciteerd met je mams, wat heerlijk dat je haar zo lang mag hebben !

Guusje, zei

Wat leuk dat je ook een blog hebt, jammer dat het zolang moet duren bij weblog ik vind het ook wel erg lang hoor. En natuurlijk van harte met je mam. Wat een leeftijd heeft zij bereikt geweldig hoor. En wat een mooie quilt, zonde om in de kast te laten liggen.

MarianneD zei

Goed van je Lida!
Het wachten duurt wel erg lang hé?
Nog van harte met je moeder,lieve kadootjes heb je gemaakt!
Veel plezier met je nieuwe blog!

Dorothy zei

Hello Lida, Welcome to blogspot. You'll have it up and running very quickly now. Thanks for the email to let me know how to find you

Liezbeth zei

Veel succes met je nieuwe blog!!

Liezbeth

Marie-Antoinette zei

Natuurlijk eerst heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, prachtige leeftijd.
Je bent heel ijverig geweest zie ik, mooi werk. Heel veel sterkte met/voor Tara want ze weet natuurlijk ook niet wat haar overkomt.

Balsemien zei

Mooi Lida! heerlijk om weer even op een blog te kunnen kijken. Ben het wachten op weblog wel een klein beetje beu, maar probeer de moed nog niet te verliezen...