woensdag 7 september 2011

Goedemorgen naar ik hoop!

Als ik dit berichtje zit te schrijven is het Nederlands elftal druk op de tv en is de stand nog 0-0, ik weet dus nog niet hoe dat afloopt, maar ik wens ze het beste! Ik zal dus straks met Tara moeten gaan lopen want de heren liggen voor de tv! Arme Tara voelt zicht niet lekker, ze is voor het eerst loops en weet niet goed raad met zichzelf en ik niet met haar, want het broekje .... wel dat heeft ze dus binnen twee minuten uit en als ik het dan niet snel pak is het gesloopt ook!

Dus ze brengt veel tijd buiten door en daar de sufferd niet in haar hok kruipt maar liever lekker in de regen blijft liggen krijg ik dus steeds een drijfnatte dame binnen en ja dan moet ze drogen in haar bench en dat is dus niet naar haar zin! Ach nog een paar dagen en dan is het leed weer geleden.
Ikzelf ben druk met het doorstikken van de grote quilt en nadat ik eerst dacht alles in één kleur te zullen doorstikken, heb ik nadat ik alles wat ik gisteren had gedaan nog eens goed bekeken en toen toch besloten alles steeds met een bijpassende kleur door te stikken en zeg nou zelf, dat is toch veel mooier! Het betekent wel heel wat keertjes de draad opnieuw inrijgen, maar dat heb ik er wel voor over!   Heb ik dan helemaal niets anders om te laten zien?Ja hoor nog een heel klein affootje kwam vorige week klaar, eindelijk werd het derde paneeltje van mijn standaardje gevuld en al is het veel minder druk bewerkt dan de eerste twee, ik ben er blij mee!
Zo en als je wilt weten wat er op het hartje staat, ik kan het helaas niet zover uit vergroten dat het leesbaar blijft, maar ik vond het gewoon een gave tekst : Age doesn't matter when you've got style!! Hè, wat een opluchting is dat, dus meiden als jullie net als ik de zes kruisjes bent gepasseerd dan weet je wat je moet doen! LOL!!
Hè gelukkig de stand is ondertussen op 1-0 gekomen voor onze jongens, nu nog even wat meer erin a.u.b. en de mannen hebben weer een hoop om over te praten! Grijns!!
Fijne dag!

14 opmerkingen:

Petra zei

Hallo Lida, je hebt gelijk dat het heel mooi is om alles met een bijpassende kleur door te quilten, maar wat een werk. Gelukkig laat het eindresultaat je vast zien dat het de moeite waard was. Groetjes, Petra

Willy zei

Hoi Lida, ik hoop dat Tara er snel aan gewend is anders heb je het er maar druk mee. Mooi drieluik in die leuke rekjes. Succes met je quilt, goede keus denk ik om het te veranderen.
Ik heb mijn blog ook gesignaleerd, het ziet er nog kaal uit, alles moet nog ingeladen. www.tjorven.weblog.nl
Er zijn er nog meer die zo kaal zijn.
Op die van www.jeshardanger.weblog.nl
zijn ze inmiddels. Foto's komen nog later. Hoop dat het goed komt, groetjes

Johanna Zweden zei

Hoop dat je niet al te nat was gisteravond, na Tara uit gelaten te hebben!
Zal heel mooi worden je quilt, sterkte ermee.
Enig die drieluik
Groetjes Joke

Vlijtige Handjes zei

Ja de bijpassende kleur is veel mooier. Je hebt toch ook transparant quiltgaren? Ik weet niet hoe het werkt maar misschien een optie voor het aan- en afhechten. Ik vind je standaardje zo leuk!! Wil je misschien verklappen waar ik het kan kopen? Oh en voor Tara: een boxershort! DD heeft een engelse bulldog nou die kan ook niet in zo'n slipje. Ze wil er niets van hebben. Deze houdt ze iets langer aan en voor binnen net genoeg.
Groetjes Anita

katrien zei

Wat een mooi drieluikje.

Inge zei

Arme Tara! Maar ja, ze wordt een grote meid en dan hoort dit er ook bij hè. Blijven de reuen nog op een afstand??
Groot gelijk, doorstikken met bijpassend garen is mooier (wel veel werk nu even)
En wat is die drieluik leuk!! Je bent lekker bezig, maar dat zijn wel wel gewend van jou.

Knuffel,
Inge

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hier geen mooie quiltwinkel, maar wel een hele mooie quiltroom, wat een schatje! De andere twee ook, hoor, de middelste is vast de laatste, leuk, die knoopjes. Wat een werk heb je weer met dat garen, maar het is idd mooier. En Tara, wat een geluk dat het haast weer voorbij is. De mannetjeshonden staan nog niet in de rij achter het hek, zie ik. Gelukkig maar.
Knuffel, Cisca

sylvia zei

he, ben helemaal opgeknapt door de leuke uitspraak over de leeftijd.........grijns!!!

Else zei

Leuk je 3-luik! En die arme Tara hopelijk is ze snel weer de oude. FIjne dag, knuffel else

carine zei

hallo leuk dit trio-luikje mooi werk hoor! had ook niet anders verwacht. Nog een dikke knuffel en tot gauw. Carine

Miranda zei

Je drieluikje ziet er uit om te snoepen!

Antje uit Urk zei

Arme Tara...maar het hoort erbij! Heel mooi dat drieluik!
groetjes en hopelijk snel tot ziens op mijn blog!

Klaske zei

Ze zijn door hé?! Het nederlands elftal..
Wat een leuke standaard is dat met die prachtige quiltjes, waar heb je die op de kop getikt?

ria vogelzang zei

Hoi Lida, wat leuk dat je over bent gestapt naar Blogspot! Het is ook wel een toestand met weblog, he?!
Het is inderdaad heerlijk om weer een hond over de vloer te hebben!
Ik geniet van het kleine meiske! En zulke taferelen als jij nu ervaart met Tara zal ik straks ook wel hebben...... We hebben lang geen teefje meer gehad. Het verhaal hoe we haar hebben gekregen is ook wel apart, hoor......
Ik zal het nog eens vertellen op mijn blog. Leuk met nieuwe fotos van Amar.... ;)
Succes met Tara! En wat een lieve quiltigheden......!
Liefs, Ria.