maandag 5 augustus 2019

Je bent het van plan...

Maar er komt van alles tussen van een verhuizing en daarvoor ruimte maken tot een rug die weigert mee te werken en daardoor uren plat!  Dus er komen wel wat steekjes maar lang niet wat je van plan was, maar deze keer mag ik wel iets laten zien wat al een poos geleden af was en wat nog even geheim moest blijven:


We begonnen er aan op de zomer borduurdag bij Liezbeth, het is een geheel nieuw patroon!


Bij het pakketje dat we kregen tijdens de workshop hoorde ook dit laatje en ik heb er echt hard aan gewerkt om het af te maken en koos voor de binnenkant dit stofje:


Zo'n doosje waar van alles in kan is nooit weg! LOL!

En verder ben ik afgelopen week begonnen aan de nieuwe SAL van Thistles tijdens de startdag in Hellevoetsluis!


Het eerste deel heb ik af, al zal ik misschien toch een stukje uit moeten halen, ben een bloemetje vergeten!


Verder werk ik aan deze gekke schapen, ooit zulke rare kleuren gebruikt zien worden voor schapen? Ik niet en iedere keer moet ik er om grinniken als ik ze zie!


Nu deze komt van de week wel af en ik heb al een idee om het te verwerken, maar ja er liggen nog een heel stel borduurtjes die tot iets verwerkt moeten woorden, dus het gaat op de stapel!


En dan wil ik toch echt gaan proberen om minstens één schaap per week aan deze toe te voegen!

Zo jullie zijn weer bij en al schrijf ik dus minder dan vroeger, ik ben nog steeds druk met steekjes als mijn hand het toelaat en ik wens jullie dus héél veel creativiteit en voor nu een:

Fijne dag!

9 opmerkingen:

Ria, zei

Ha Lida, volgens mij heel wat anders dan je meestal maakt, maar geweldig leuk!

Marjan zei

Ik vind het schattige schaapjes, Lida! En het laatje is prachtig geworden.

Jeanny zei

Mooi laatje hoor en die schaapjes....

Annie Kingma zei

Verschillende borduurtjes.
Mooi hoor.
Groetnis Annie

Ineke zei

Natuurlijk heb je jarenlange ervaring in borduren, maar toch even wil ik zeggen dat het zo ontzettend mooi en netjes geborduurd is. Mooie kleurtjes voor schapen ;-)

Truus zei

Leuk is dat kistje met het borduurwerk er op.
Je gekleurde schaapjes zijn wel heel leuk- hoeveel komen er op te staan?
Verveling is er bij jou niet bij en ik hoop dat je hand niet te veel tegenwerkt.
Veel borduurplezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

Marja Rijnsburger zei

Mooie maaksels allemaal.
De schaapjes heb ik hier ook nog liggen.
Moet er ook maar eens aan beginnen want ze zijn wel erg leuk.
Groetjes Marja

Conny's-blog zei

Prachtig je borduurwerk op de doos, helemaal mijn kleur zeg.
Die schaapjes zijn ook zo leuk, dus ga lekker door zo he.
Ben benieuwd wat je weer maakt van je borduur werkjes die er nog liggen, succes................liefs.Conny

Guusje, zei

Wat een mooi doosje is het geworden, de deksel is prachtig. Ben erg benieuwd naar de zal zal er eens naar gaan kijken. De schaapjes zijn zo schattig.