donderdag 18 juli 2019

Steekjes en zilver!

Ik zette de afgelopen weken heel wat steekjes waarvan er enkele dus nog geheim waren omdat ik zou gaan swappen, maar helaas de swap gaat niet door want we zouden op 1 juli al versturen, maar ze geeft haar adres niet, nu dan ga ik van dit borduurtje dus maar iets voor mijzelf maken, ik dacht aan een nieuwe toilettas!


Ja en dan is er nog één geheim boruurtje, helemaal afgewerkt maar dat moet nog even geheim blijven tot we toestemming voor publicatie krijgen.

Ben ondertussen wel aan een nieuw borduurtje begonnen en ook dat is af, moet dus ook nog verwerkt worden:


Hier ga ik zo'n jute tas van AH mee pimpen, heb al leuke stofjes ertvoor uitgezocht!

Verder de eerste steekjes gezet aan dit borduurtje, daar komen een hele lading schapen op!


Wil er iedere week minstens één schaap bijmaken!

En dan kwam dinsdag de post en die bracht dit schattige kussentje van mijn vriendin Agnes in Australië, met het portret van Freddy erop!


En zie je dat die kaart een quiltpatroon is met zelfs steekjes erin aangegeven!
Zo leuk!

Woensdag ging ik met mijn DH naar Gouda waar we samen eerst een boodschap deden en toen heerlijk rondliepen over de antiek markt die daar iedere woensdag wordt gehouden.


Ik kijk dan vooral uit naar leuke handwerkdingetjes en spulletjes voor het poppenhuis en deze keer was ik wel héél erg blij met wat ik vond!


Deze prachtige zilveren schaal voor het poppenhuis! Zo mooi en zo'n mooie kwaliteit en helemaal correct voorzien van merktekens! Prachtig voor een gedekte dinertafel of met mooie karafjes erop!

En dan nog deze gewichtjes voor aan een tafelkleed buiten te hangen met die leuke dieren erop:


Was dus een héél geslaagde inkoopdag!

Zo dat was het voor nu, ik wens jullie alleen nog een héél
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Jeanny zei

Wat laat je leuke en mooie handwerken zien en die schaal...
Het patroon met de lading schaapjes ligt hier ook klaar voor eens!

Conny's-blog zei

Wat heb je weer leuke dingen geborduurd zeg.
En schattige inkopen zeg, die tafelhangers zo leuk.........liefs.Conny

miekequilt zei

Wat jammer dat de swap niet doorging. Vreemd om je aan te melden, en dan geen adres te willen geven. Nou, je hebt er gelukkig al weer een goede bestemming voor gevonden.

Ineke zei

Lida, je bent weer lekker bezig, prachtige borduurwerkjes! En je bent goed geslaagd met je aankopen!

Truus zei

Vreemd kunnen mensen toch reageren maar een voordeel is dat jij nu een nieuw toilettas hebt of bijna.
Je cadeau is heel leuk en geweldig om zoiets cadeau te krijgen.
Ken je het borduurwerk met allemaal teckels in gestippelde bikini's?
Die ga ik maken voor zoonlief met zijn teckeltje.
Ben benieuwd naar je Appie-tas met borduurwerk en stof.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Jammer dat de swap niet doorgaat! Jammer omdat je er toch je tijd in hebt gestopt! Maar als toilettafel is hij vast ook leuk!

Lieve groetjes,
Evelyne