maandag 15 januari 2018

De week vloog voorbij!

En als je mij nu vraagt wat ik heb gedaan, dan is dat dus heel weinig! Echt ik weet niet waar mijn tijd gebleven is, ik heb vrijwel niet gelezen en ook niet veel geborduurd en al helemaal niet achter mijn naaimachine gezeten en dus is het quiltje voor Freddy nog niet af en ligt hij dus nog steeds op de quilt van DH of in zijn mand:


En heb ik dan niets gedaan? Ja hoor er zijn wel wat steekjes bijgekomen, maar omdat er een probleem is met het garen (heb te weinig van Second hand Rose van het ene merk en het andere merk is een stuk donkerder) moet ik nu gaan bepalen hoe ik verder ga en om toch wat te doen te hebben ben ik gisteren maar even aan een pin-roll begonnen:


Nu kan ik toch steekjes zetten en heb ook alle tijd om te bepalen hoe ik verder ga met mijn ronde borduurwerk.

Zo en vandaag eerst even boodschappen doen, dan de strijk (nu ja de helft vandaag en de andere helft morgen) en dan nog even de stofzuiger door het huis halen, dat heb je nu eenmaal met een hond, je kunt het niet overslaan, maar vanmiddag weer steekjes op deze gure winterdag!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Ja jij moet wat te borduren hebben he. Heerlijk ontspanning he, hoop ook snel uit de dozen van de verhuis te zijn. Heerlijk weer handwerken...........liefs.Connu

quiltingmieke zei

Piep hiet ook de stofzuiger er door.. witlof al gestoofd.. kan uitlekken en straks in de ham .. en kaassaus
En nu lapjes!
Bedankt voor je leuke logje en wat ons tempo betreft.. tja het is wat het is.. knuf

Sylvia`s Quilts zei

Ja "tijd"is een raar verschijnsel!
Soms ben je toch steeds bezig en dan vraag je je achteraf af wat je nou heel gedaan hebt?!
Maar goed er komt hopelijk altijd weer een nieuwe dag met tijd.
Succes!
Groetjes Sylvia.

Annie Kingma zei

Heel herkenbaar hoor.
Heb dagen dat ik van alles doe, en voel me er prima bij dan.
Maar als iets anders je aandacht vraagt, soms niet eens belangrijk weet je toch niet waar de tijd bleef.
Donkere dagen nog, en het is net dat de tijd sneller gaat.
beetje laat opstaan, hier en daar een bezoekje, of ontvangen.
Randje op een rol.
Geen randje per week.?
Groetnis Annie

Happy Earl Grey zei

Ik herken het veel plannen, maar je komt niet opgang en de tijd vliegt. Het is normaal, anderen hebben dat ook. Gelukkig!
Groet El

quiltlodge gerda zei

Oei, dat is balen van dat garen maar ik weet zeker dat jij eer wel een oplossing voor vindt. hier ook regen, regen, regen.Dus lekker steekjes aan het zetten na een bezoek aan de tandarts dat alles mee viel gelukkig. groetjes

Ineke zei

Wat jammer van het garen. Uren, dagen, weken, alles verdwijnt snel, voordat je het weet zitten we weer te puffen van de warmte.
Liefs, Ineke

Chris zei

Tja, de tijd siepelt af en toe door je vingers en dan vraag je je 's avonds soms af: wat heb ik nou gedaan vandaag?! Ik vind dat dat steeds vaker gebeurt, bij mij dan....
Maar, af en toe zijn we toch lekker bezig, wat jij?!
Liefs van mij.