vrijdag 19 januari 2018

Blij!





Ja blij omdat er gisteren een pakje kwam met daarin mijn boekje van mijn blog in 2017! Het is maar een dun boek vergeleken met de boeken van de vorige jaren, maar ja ik heb dan ook beduidend minder geblogd! Maar het ziet er weer prima uit!



Ook binnenin ziet het er wel redelijk uit, al zijn er deze keer wel aardig wat foto's verschoven, maar ik kan er wel mee leven:




En dan ben ik ook blij met het tussendoor borduurtje dat ik heb gemaakt!


Vandaag zette ik niet alleen de laatste steekjes, maar ik maakte ook de open zoompjes aan boven en onderkant en...


Tenslotte naaide ik het rolletje dicht, vulde het en reeg er de lintjes door, wilde er eerst donkerrood lint door halen maar vond dat toch te somber en heb toen voor wit gekozen!

Al met al heel blij met het resultaat!

En dan wil ik ook nog even het borduurwerk van mijn vriendin Corrie laten zien, zij showde het toen we vorige week samen een ochtend borduurden en ook zij borduurt met donkerrood en is bijna klaar met de mystery Sampler van Linen and Threads van 2017!


Er is daar nu ook weer een nieuwe sampler en ik ben geneigd om daar meteen aan te beginnen zo gaaf!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

marijna zei

Leuk geworden je blogboekje. Het geborduurde rolletje ziet er geslaagd uit. Kan me voorstellen dat je gelijk aan dat mooie borduurwerk wilbeginnen!

BezigeBijMirjam zei

Heel leuk zeg, dat rolletje! Ook het borduurwerk van vriendin is mooi.🤗

Annelies zei

Mooi rolletje ! Wie weet het andere borduurwerk ?

foekie's fashion zei

Leuk zo'n blogboek. Dat nieuwe borduurwerk ziet er ook mooi uit en het weer nodigt ook uit om te gaan borduren.

Truus zei

Zo'n blogboek is een mooi naslagwerk voor het afgelopen jaar.
Je rolletje is leuk geworden met deze randjes.
Het borduurwerk van je vriendin ben ik ook mee bezig. De nieuwe is ook prachtig maar heeft een heel andere uitstraling.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Leuk en mooi je rolletje.
Het borduurwerk van je vriendin is prachtig.
Ik sla deze patronen ook op.
Vast van plan er eens aan te werken.
Fijn weekeinde.
Groetnis Annie

Hermie zei

een schattig rolletje en dat lijkt me leuk al die blog boeken als naslagwerk.

Conny's-blog zei

Je rolletje is schattig geworden zeg en dat rode borduurwerk is ook geweldig mooi................liefs.conny

Villa Zeezicht zei

Ja, een van de redenen om te blijven bloggen is toch ook wel het 'dagboek' van een heel jaar! Bij mij zal hij ook zeker een stuk kleiner zijn, Lida! Wat is het rode borduurwerk prachtig, dit blijft gewoon altijd een klassieker, in wat voor vorm of afmeting dan ook.. jouw rolletje is ook heel erg leuk geworden!! Lieve groetjes!!

Ineke zei

Wat een mooi borduur-rolletjes is het geworden!
Liefs, Ineke

Jeanny zei

Mijn boek is ook dunner dan anders, maar wel zo leuk!
Schattig is het rolletje en ook het borduurwerk van je vriendin is prachtig.

Frederika zei

Ziet er leuk je boek. Lijkt me inderdaad leuk om zo van een aantal jaren bloggen een boek te hebben