dinsdag 23 januari 2018

Bepakt en bezakt....

Ga ik naar buiten om en dan niet om op vakantie te gaan, maar met een lading zakdoeken, want de grieperigheid heeft hier toegeslagen! Allemensen wat kan een mens zich dan waardeloos voelen!
's Morgens gaat het nog wel, maar 's middags is de fut eruit en 's avonds kruip ik er vroeg in, ik kan dan niet meer rechtop zitten van vermoeidheid!


Maar gisteren toch een paar steekjes gezet! Was eerst van plan aan mijn ronde lap verder te gaan, maar ga daarvoor toch eerst naar Liezbeth om te kijken of zij het goede garen nog heeft en daar ik van de week twee borduur ufo's tegenkwam (keurig opgeborgen in een koffertje!) ben ik maar meteen begonnen om er één af te maken.
Deze lap is het werkje van het eerste borduurweekend in Vaassen waar ik met mijn dochter naar toe ging en daar ik in maart voor de derde keer ga, wil ik dit nu eindelijk eens afmaken!


En dus zet ik weer steekjes en tussendoor dommel ik weg en probeer ik zo snel mogelijk beter te worden!

Fijne dag!

9 opmerkingen:

Ineke zei

Leuk dat die weekenden zo zijn aangeslagen. Lida, wens je beterschap, is echt niet fijn om er ook nog zo moe erbij te zijn.

Annelies zei

Veel beterschap toegewenst !

conny's quilts en creaties zei

Beterschap Lida, groetjes, Conny

KijkDaarIs zei

Mooie steekjes maak je weer.....
Beterschap...

wilma oud zei

Goede beterschap Lida. Groetjes Wilma

Villa Zeezicht zei

Ach arme.. beterschap hoor! Knap dat je toch wat steekjes hebt gezet!

Marjan zei

Houd de moed erin, Lida! Goed hoor, dat je toch nog wat borduurt. Heel veel beterschap gewenst!

quiltlodge gerda zei

Oef, rustig aan maar en veel drinken. Is de beste aanpak. Heel veel sterkte en snelle beterschap!

Truus zei

Wat steekjes maken leidt je wat af van je griepellende.
Spoedige beterschap
groetjes, Truus uit Drenthe