maandag 6 april 2015

Ik ben er bijna, maar .....

Nog niet helemaal! Moet nog heel wat steekjes zetten, maar wel allemaal in maar één kleur! Gisteren echt uren zitten borduren, eerst de bloemetjes gemaakt, daarna met oudroze de rand afgemaakt rondom het midden motief, toen nog de laatste steekjes aan de donkerrode buitenste rand en toen kon ik beginnen aan het opvullen met ivoor van de grote vlakken:


Zelfs daar heb ik links al weer aardig wat van af, maar ben nog wel even er mee bezig, dus daar ga ik nog even mee verder de komende dagen, dan afwerken en misschien er zelfs nog franjes aan maken, maar dat laatste daar ben ik nog niet zeker van, dat moet ik nog even uitproberen!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

het is wel heel erg mooi hoor Lida !!
Wat een geduld heb je..
Fijne dag !!..;0)

Johanna Zweden zei

Wat zal dat poppenhuis van jou mooi worden Lida
Groetjes uit Zweden

Marjan zei

Wat wordt het mooi! Lekker hé om even te kunnen borduren zonder te koeten tellen :-)
Groetjes weer

Kiekplaotiesenzo zei

O wat ziet het er al prachtig uit !!!
groetjes.

sylvia zei

vind het heel erg schattig worden!
liefs, Syl

christine zei

prachtig hoor ben echt blij voor je zo komt het goed terecht.

Guusje, zei

Hij is prachtig. Je bent er bijna. Lijkt me erg leuk om aan te werken.

Marjan zei

Wat is het nu al schitterend! Succes met opvullen.

Anoniem zei

Wat is die mooi geworden. Heb er bewondering voor. Groetjes Wilma

Villa Zeezicht zei

Echt een monnikenwerk Lida, maar wel prachtig! Fijne dag nog!!

Ineke zei

'n waar kunstwerk, prachtig!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Lida, wat ben jij KNAP!!!!!!!